Rayb Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hei Folkens Noen som har/kjenner noen som har el.motorvarmer på M54 motoren, og kan fortelle litt om det kan gjøres selv, priser og slikt? Tenker på type Defa f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 http://www.defa.com/doc/800/869.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
budda1 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Til m54 leverer defa et element som skrues fast i blokka.Enkelt å gjøre selv.Koster vel 12-15 for element og kabel.Jeg vil anbefale å bruke hele defa pakken med kupe varmer og batterilader og styring på fjernkontroll.dette koster ca 5K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Ja dette motorelementet ser ut til å være en lek å montere! Trodde jeg måtte ut med en frostplugg i blokken slik som før... Kanskje jeg skal kikke på hele settet ja... Noen som vet hvem som selger/forhandler Defa produkter? Søker; Defa på gulesider og får opp AutoTrio...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
budda1 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Jeg har et helt nytt sett med alt som du kan kjøpe for 3500.Ble aldri montert fordi jeg har fått garesje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Låner tråden din litt jeg, Hva er prisen på motorvarmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Det var som bare f... Budda. Nå bestillte jeg akkurat motorvarmer med kabler helt til husvegg for 1500 kr. inkl. moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Hvor bestilte du det, Tele? Skulle hatt motorvarmer på min også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå