lloydsb Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 stakkars biler.. den rød 4-dørs, huffa meg.. har et hardt liv med en(flere) dårlige eier. De gutta der skulle hatt et par civic'r de kunne skam styla..å HOI at det går ann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 E36 har en rar tiltrekningskraft på folk med dårlig smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Fett med Final Fantasy. Men ikke på en styla e36. Den røde ga meg Lancer Evo-vibes. Grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Fett med Final Fantasy. Men ikke på en styla e36.Den røde ga meg Lancer Evo-vibes. Grusomt. hehe lancer er jo råe.. men de har bommet litt veldig med den bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Den blåe kunne jo ha godt an om den har hatt org M3 styling. Røde kjente jeg ikke igjen en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Den blå var ikke så ille, bare byttet ut fangerene. Likte FF lakkeringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Likte lakken på den blå faktisk! Men ikke all plastikken. Hatt noe fint på den, så tror jeg ikke den hadde vært så altfor værst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hører til på japser slik lakk Den rød...stakkars biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Står en spygrønn E36 sedan i veien her jeg bor nå. Men skakke fangere og "carbon"panser med luftehull og scoop og hjemmesota lexus lys og one-piece helkromme angeleyes. Ser ut som hele bilen er rullemalt eller lakka med sprayboks. Får mindre og mindre lyst på E36 når jeg ser sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå