Otis Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Hallo Hvilken type pærere eller LED gir det hviteste lyset som man kan montere på angel eyes, skiltlys og tåkelys? Jeg har GS bildeler sine LED angel eyes, men de er for blå, synes jeg. Har tenkt på Höen sine pærer til tåkelys, men avventer da jeg vil ha alt til å matche... Er det noen som har erfaringer med hvilken som helst produsent?
Disaster Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Jeg var på jakt etter pærer med annen fargenyanse enn de som var på mine inpro engel eyes, spesiell sokkel "BAX9S" var vanskelig å få tak i. Sjekk dene siden: http://www.vanline.no/ Selv fikk jeg mekonomen til å bestille 4 pærer fra Vanline siden dem ikke selger til privatkunder. Kanskje du finner noe her Lykke til...........
Otis Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Joda, de hadde endel rart, men det er veldig vanskelig å se hvilken farge pærene har... Så derfor håper jeg noen som har kjøpt pærer eller LED gir lyd fra seg. Men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå