Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for mange fine kommenterer og ikke minst ideer:)) Fortsatt veldig usikker med tanke på lyktene, syntes Angel Eyes er tøft, men syntes også orginale er tøffe:) Bare og pøse på med ideer, hjelper masse:D

Gjort en lite update på lista mi:D

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvis du ikke har mtech bakfanger, kan du jo skaffe deg det, nyrene beholder du som dem er, emblemer i carbon kanskje, senterkopper i carbon, bra effektanlegg, f.eks remus, eisenmann osv. m3 speil, m-lister, m3 sideskjørt, angeleyes, behold de lyktene du har, og sett i angeleyes, tone siderutene litt, ikke veldig mye, det er vel egentlig denne bilen trenger for og være perfekt, kanskje heller vurdert gt-splittere, penere en leppa ;)

Skrevet

Speil og toning av rutene er planen:) Glemte bare og sette det på lista:D

Syntes leppa er penere enn splittere:) Effektanlegg har jeg, har tenkt litt på lister, men får se:P er ikke første pri:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Vært litt døtt her i det siste :) Vært manko på penger de siste ukene, men nå er lønninga innafor rekkevidde, så da får vi se om det skjer noe :) Lærling lønna er ikke til å skryte opp i skyene akkurat :P Skal få tatt noen bilder med vinter sålene på snart, den ser forferdelig sørgelig ut med de dekka :lol:

Skrevet

Skikkelig pen Touring du har der :) Skal du bytte til Angel eyes lykter så anbefaler jeg å ta en titt på DEPO Lykter med sort bakgrunn.Jeg har slike,og syns personlig de er mye penere enn Hella sine ;)

Skrevet

Skal du ha angeleyes, er det ingen andre alternativ enn CCFL ringer synes jeg....ikke kjøp F; DEPO eller hva det nå heter alt sammen.. Du får gule ringer som lyser svakt og pærene er tydelige igjennom ringene.

Kjøp løse CCFL ringer og sett i de org lyktene. Det ser absolutt bedre ut, og er billigere dessuten...

Skrevet
Skal du ha angeleyes, er det ingen andre alternativ enn CCFL ringer synes jeg....ikke kjøp F; DEPO eller hva det nå heter alt sammen.. Du får gule ringer som lyser svakt og pærene er tydelige igjennom ringene.

Kjøp løse CCFL ringer og sett i de org lyktene. Det ser absolutt bedre ut, og er billigere dessuten...

Pærene mine lyser ikke svakt,og de er ikke tydelige igjennom ringene på mine DEPO lykter ihvertfall ;) Er meget pent lys i de faktisk.At de lyser litt gult,det skal jeg inrømme. :) Er ikke ALLE som er originalrytter skjønner du ;)

Skrevet

Pærene mine lyser ikke svakt,og de er ikke tydelige igjennom ringene på mine DEPO lykter ihvertfall ;) Er meget pent lys i de faktisk. Er ikke ALLE som er originalrytter skjønner du ;)

jq23jmhawdq5rii2ou1o.jpg

Mener du at dette er å lyse sterkt? Å du ser ikke pærene?

Skrevet

ser ikke pærene hvis du ser bilen rett forfra ihvertfall :) men ser at det ser sånn ut på bildet ja :) .hmm. Må vel kansje se bedre etter en dag før jeg er for påstålig her :P men uansett så liker jeg disse lyktene bedre enn hella sine ;)

her ser du lyktene forfra ;)

73qqbbl0ftdh4i3q7kzr.jpg

Skrevet

Jeg får se hva jeg gjør, som sakt så ekke dette første pri :D Bare å skrike ut om dere har noen andre forslag til forbedringer? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...