Gå til innhold

Min e36 Touring (Vurderer salg!!)

///ben
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for mange fine kommenterer og ikke minst ideer:)) Fortsatt veldig usikker med tanke på lyktene, syntes Angel Eyes er tøft, men syntes også orginale er tøffe:) Bare og pøse på med ideer, hjelper masse:D

Gjort en lite update på lista mi:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du ikke har mtech bakfanger, kan du jo skaffe deg det, nyrene beholder du som dem er, emblemer i carbon kanskje, senterkopper i carbon, bra effektanlegg, f.eks remus, eisenmann osv. m3 speil, m-lister, m3 sideskjørt, angeleyes, behold de lyktene du har, og sett i angeleyes, tone siderutene litt, ikke veldig mye, det er vel egentlig denne bilen trenger for og være perfekt, kanskje heller vurdert gt-splittere, penere en leppa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vært litt døtt her i det siste :) Vært manko på penger de siste ukene, men nå er lønninga innafor rekkevidde, så da får vi se om det skjer noe :) Lærling lønna er ikke til å skryte opp i skyene akkurat :P Skal få tatt noen bilder med vinter sålene på snart, den ser forferdelig sørgelig ut med de dekka :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha angeleyes, er det ingen andre alternativ enn CCFL ringer synes jeg....ikke kjøp F; DEPO eller hva det nå heter alt sammen.. Du får gule ringer som lyser svakt og pærene er tydelige igjennom ringene.

Kjøp løse CCFL ringer og sett i de org lyktene. Det ser absolutt bedre ut, og er billigere dessuten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha angeleyes, er det ingen andre alternativ enn CCFL ringer synes jeg....ikke kjøp F; DEPO eller hva det nå heter alt sammen.. Du får gule ringer som lyser svakt og pærene er tydelige igjennom ringene.

Kjøp løse CCFL ringer og sett i de org lyktene. Det ser absolutt bedre ut, og er billigere dessuten...

Pærene mine lyser ikke svakt,og de er ikke tydelige igjennom ringene på mine DEPO lykter ihvertfall ;) Er meget pent lys i de faktisk.At de lyser litt gult,det skal jeg inrømme. :) Er ikke ALLE som er originalrytter skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærene mine lyser ikke svakt,og de er ikke tydelige igjennom ringene på mine DEPO lykter ihvertfall ;) Er meget pent lys i de faktisk. Er ikke ALLE som er originalrytter skjønner du ;)

jq23jmhawdq5rii2ou1o.jpg

Mener du at dette er å lyse sterkt? Å du ser ikke pærene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke pærene hvis du ser bilen rett forfra ihvertfall :) men ser at det ser sånn ut på bildet ja :) .hmm. Må vel kansje se bedre etter en dag før jeg er for påstålig her :P men uansett så liker jeg disse lyktene bedre enn hella sine ;)

her ser du lyktene forfra ;)

73qqbbl0ftdh4i3q7kzr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...