///ben Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Takk for mange fine kommenterer og ikke minst ideer:)) Fortsatt veldig usikker med tanke på lyktene, syntes Angel Eyes er tøft, men syntes også orginale er tøffe:) Bare og pøse på med ideer, hjelper masse:D Gjort en lite update på lista mi:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Hvis du ikke har mtech bakfanger, kan du jo skaffe deg det, nyrene beholder du som dem er, emblemer i carbon kanskje, senterkopper i carbon, bra effektanlegg, f.eks remus, eisenmann osv. m3 speil, m-lister, m3 sideskjørt, angeleyes, behold de lyktene du har, og sett i angeleyes, tone siderutene litt, ikke veldig mye, det er vel egentlig denne bilen trenger for og være perfekt, kanskje heller vurdert gt-splittere, penere en leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Speil og toning av rutene er planen:) Glemte bare og sette det på lista:D Syntes leppa er penere enn splittere:) Effektanlegg har jeg, har tenkt litt på lister, men får se:P er ikke første pri:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Vært litt døtt her i det siste Vært manko på penger de siste ukene, men nå er lønninga innafor rekkevidde, så da får vi se om det skjer noe Lærling lønna er ikke til å skryte opp i skyene akkurat Skal få tatt noen bilder med vinter sålene på snart, den ser forferdelig sørgelig ut med de dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Hella Angel Eyes!!! ;P Var det jeg hadde på den røde min vettu. Du vet jo hvor pen den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Skikkelig pen Touring du har der Skal du bytte til Angel eyes lykter så anbefaler jeg å ta en titt på DEPO Lykter med sort bakgrunn.Jeg har slike,og syns personlig de er mye penere enn Hella sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Ja, var pen den kjærra di Hege Får se hva det blir til, ekke første prio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Skal du ha angeleyes, er det ingen andre alternativ enn CCFL ringer synes jeg....ikke kjøp F; DEPO eller hva det nå heter alt sammen.. Du får gule ringer som lyser svakt og pærene er tydelige igjennom ringene. Kjøp løse CCFL ringer og sett i de org lyktene. Det ser absolutt bedre ut, og er billigere dessuten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Skal du ha angeleyes, er det ingen andre alternativ enn CCFL ringer synes jeg....ikke kjøp F; DEPO eller hva det nå heter alt sammen.. Du får gule ringer som lyser svakt og pærene er tydelige igjennom ringene.Kjøp løse CCFL ringer og sett i de org lyktene. Det ser absolutt bedre ut, og er billigere dessuten... Pærene mine lyser ikke svakt,og de er ikke tydelige igjennom ringene på mine DEPO lykter ihvertfall Er meget pent lys i de faktisk.At de lyser litt gult,det skal jeg inrømme. Er ikke ALLE som er originalrytter skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Skal du ha angeleyes, er det ingen andre alternativ enn CCFL ringer synes jeg....ikke kjøp F; DEPO eller hva det nå heter alt sammen.. Du får gule ringer som lyser svakt og pærene er tydelige igjennom ringene.Kjøp løse CCFL ringer og sett i de org lyktene. Det ser absolutt bedre ut, og er billigere dessuten... Pærene mine lyser ikke svakt,og de er ikke tydelige igjennom ringene på mine DEPO lykter ihvertfall Er meget pent lys i de faktisk. Er ikke ALLE som er originalrytter skjønner du Mener du at dette er å lyse sterkt? Å du ser ikke pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 ser ikke pærene hvis du ser bilen rett forfra ihvertfall men ser at det ser sånn ut på bildet ja .hmm. Må vel kansje se bedre etter en dag før jeg er for påstålig her men uansett så liker jeg disse lyktene bedre enn hella sine her ser du lyktene forfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 De ser mye bedre ut enn Hella sine ja, det er jeg enig i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Hadde ikke helt sansen for det gule lyset:) Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, har litt lyst på orginallykter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Hvis du monterer hvite LED pærer så blir lyset bedre. Skal prøve det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Jeg får se hva jeg gjør, som sakt så ekke dette første pri Bare å skrike ut om dere har noen andre forslag til forbedringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå