Gå til innhold

Noen her som har handlet med ST import?


Tom K
 Share

Anbefalte innlegg

ST-Import vedgår at det har vært mye rot, men vi driver IKKE med svindel. Alle kunder skal bli behandlet på en bra måte, også etter at det har vært problemer. Det som er greia i det siste er at vi har gått tom for mye varer, måten vi driver på er ikke så enkel - vi kjøper inn store partier og har ikke mulighet til å supplere lageret på kort sikt. Når leverandøren i tillegg sliter med å levere så blir det ikke så bra for vår del.

Akkurat nå har vi begynt å supplere fra GS-Bildeler, så "alle" som ikke har fått varer vil få det iløpet av de nærmeste dagene. Om det er noe som har andre ønsker vennligst ta kontakt på PM.

Mvh Stig

ST-Import.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha . ST lover og lover. vis man vil ha deler man har betalt for hos ST import. må man gå ut på bimmers å klage før de tar tak i saken, makan til drittfirma, ska aldri handle fra deg når det er sånn du driver business.

du kan si hva du vil. men folk klager jo i eningen!

Du er jo akkurat lik dirtydicky! :?

Takke faen for at du ikke måtte stå skolerett foran hele bimmers etter faenskapet du stelte istand for meg. [-X Jeg ønsker ikke å dra folk mer ner i søla enn nødvendig, MEN jeg vil ikke se sånn dobbelmoralsk prat fra deg her inne, for da gir jeg ikke fem flate for å fortelle resten av forumet hvordan du har holdt på.

for det første driver ikke jeg Firma, og hadde ingen hennsikter med å svindle deg jeg, var uten nett i over 2 måneder jobbet vekke så alt gikk i glemmeboka. du kunne ha ringt, overførte de 700 kronene med en gang jeg fikk høre av inthe at du hadde tatt kontakt. har solgt til 200 ++ her på bimmers med positive tilbakemeldinger. men vi tar ikke denne diskusjonen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående klager så har vi hatt noen av de i det siste.. men vi har veldig mange fornøyde kunder også, de roper som regel ikke høyest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Pengene er jo på vei til deg slik vi avtalte.. Kan godt finne frem kvitteringen, så kan du kjøpe delene dine på GS Oslo.

Endret: Sjekket kontoen nå, og du skal ha pengene på konto senest i morgen klokken 12.00

Beklager bryderiet, men det løser seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA SLAGS TULL ER DETTE STIG???

du lovte penger innen mandag og nå er det tirsdag, og det er fremdeles ingen penger på konto!!! du har lovet så mye at jeg er døds lei!!!!

kan du scanne kvitteringen og vise at du har overført pengene tilbake? for nå vil jeg heller ha bevis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt å handle med ST-Import, men ikke fått varene (tåkelys) til tross for forhåndsbetaling. Stig Flem har fire ganger skriftlig gitt meg løfte om å hhv sende varer, sende erstatningvare, sende penger i retur. Ingen ting har skjedd. Med min erfaring kan jeg bare understreke at man aldri må forhåndsbetale noe som helst til denne karen. Han har vist at han ikke driver seriøst og har ingen målsetting om å gjøre opp for seg.

At han har logo til Visa og MasterCard på siden sin, men ikke tilbyr slik betalingløsning burde jo si sitt, men jeg tok ikke det tegnet, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zebulon: Dette var jeg ikke klar over, gi meg kontonr og ordrenr så skal jeg rydde opp..

badsha: Du fikk vel pengene på konto Tirsdag....? Skjønner det har tatt tid, men slike innlegg er litt unødvendige syns jeg. Tok litt tid med transaksjonen, ellers holder vi oss til avtalen som vi inngikk i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig Kjetil Flem, hva var du ikke klar over? At du overfor meg i 3 mail og et innlegg på bimmers.no har lovet å gjøre opp for deg og ikke gjort det?

Vel, da kan jeg bare gjøre deg helt klar over at du nå for 5. og 6. gang har lovet å gjøre opp for deg og at jeg på din oppfordring har sendt deg mail med opplysningene du ber om. Vi får nå se om du lurer folk eller om du du er en ærlig men skrekkelig rotete sjel. Du har gitt meg all grunn til å ha mine egne tanker om akkurat det, men jeg poster her øyeblikkelig hvis du gjør opp for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går jo igjen og igjen. Har selv kompiser som har handlet med ST og ikke fått kontakt med mannen etter reklamasjoner eller div pengesaker. Selv hadde jeg kontakt med firmaet i 2007 en gang og venter fremdeles på et svar. hehe.

Jeg kommer ikke til og handle med ST-import.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å blande meg inn, men det er jo ikke ST-Import sin feil om leverandøren ikke klarer å levere. Folk burde ha forståelse for dette og ikke klandre ST-Import, og at han faktisk har ordnet med GS som løsning er jo meget bra! Er sikkert mange fornøyde kunder som ikke sier noe, og noen ufornøyde som roper høyt. Har selv jobbet i butikk og tatt imot bestillinger og vet godt hvordan det er når leverandøren ikke leverer som avtalt, er jeg som da må ta på skylda, selv om jeg bare er "mellommann" for å si det på den måten. Det er mye for én mann å ordne opp i, vi er tross alt mennesker, ikke maskiner, ting tar tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet felger av prosjekt34, privat. Han skulle sende de med en gang eg hadde forhandsbetalt, og sa at de var sendt og på veg i posten. Men dei dukket aldri opp. Etter mye PM'er og mail, og fram og tilbake så tok eg ein telefon til han og han svarte og lovet meg å ordne opp og finne ut kva som hadde skjedd.

Men felgene kom aldri, og han sa at posten hadde rota. (fikk sporingsnummer, men det eksisterte ikkje).

Etter ei lita stund fekk eg pengene igjen, heldigvis :)

Han er ingen svindler - men ein rotekopp, helt klart ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi skal legge om driften en god del på sikt slik at det blir bedre for kundene. Vi driver firmaet på en ganske krevende måte, der vi kjøper inn store partier noen ganger i året. Vi har alltid strekt oss langt for å få dette til å fungere, det er ikke til å stikke under en stol at det har vært mye texas i det siste. Beklager dette, vi skal skjerpe oss i fremtiden. Venter inn nytt parti med varer i mai så da skal det bli mye bedre.

Helt enig i det du sier Winchester, har ikke vært bra nok i det siste.. Vi har vel 600 leverte ordrer siden oppstart i 2008, og kanskje 15-30 klagesaker. Har hatt sykt mange fornøyde kunder, så vi har gjort noe riktig iallfall. VISA betalingsløsning er også på vei. Og prisene skal ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...