KimJuhani Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Hmm, kan kanskje heller selge de (Listene) de er HELT strøkene..
KimJuhani Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Har fått pris på 4000 for panser, skjermer og lykter.. Menmen
KimJuhani Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 å mye tenker du for listene da? Vet ikke =S Bare si en pris, blir jeg fornøyd sier jeg bare ja =) Org pris på de da? noen som vet det?
Lars89 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Hva skal du ha for Xbox da Kim? Hvilken versjon er det? Chippa? Følger det med kabler osv? Kvitering?
KimJuhani Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Hva skal du ha for Xbox da Kim? Hvilken versjon er det? Chippa? Følger det med kabler osv? Kvitering? Svart deg på den jeg:)
eirik845 Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 hvor holder du til da? muligens keen på zebra potta vis du har bilde av den og den passer min 320ci.
KimJuhani Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 hvor holder du til da? muligens keen på zebra potta vis du har bilde av den og den passer min 320ci. Bor i arendal Å bilde kan jeg alltids få tatt:)
eirik845 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 hvor holder du til da? muligens keen på zebra potta vis du har bilde av den og den passer min 320ci. Bor i arendal Å bilde kan jeg alltids få tatt:) er det et eller to innløp på potta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå