locks Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Panser, høyre forskjerm og frontspoiler (forskjerm) "Sånt skjer når man glipper foten på bremsepedalen og treffer gasspedalen foran en vegg"
KimJuhani Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Panser, høyre forskjerm og frontspoiler (forskjerm)"Sånt skjer når man glipper foten på bremsepedalen og treffer gasspedalen foran en vegg" Trenger du? =)
Sanux Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 solgt rattet? hvis nei, mye skal du ha for det? ^^ EDIT: Og evt "Orginal rom/askebeger forran gir spak" da det ene rommet mitt er knekt -.-
Howrd Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 selges alle deler på bilen? dvs. jeg er ganske interesert i en evt diff..
Petter`n Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Vil du selge kun grøftelysa dine? isåfall hvor mye?
KimJuhani Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 har du speil venstre side enda? pris? Trenger du bare venstre Speil? eller komplett? orginale eller m3?
KimJuhani Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 selges alle deler på bilen? dvs. jeg er ganske interesert i en evt diff.. ja har planer om å selge diffen for skal ha en med mer ratio så gi meg et tilbud =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå