Dele Karn Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Har gått til innkjøp av en e34 525 td 94 bil som skall selges i deler, hekk og front fanger samt mesteparten av forstillinga er borte, innvendig er det grå seter og kan nesten sies at den er STRØKEN innvendig, det er rust på noen av dørene, skall sjekke hvilke. det er bred front dvs nyre ramme og panser, selve ringene i nyrene er borte, Har et sett turbogroove bak bremseskiver som er lite brukt er M- matter er vel lille computeren i bilen og air condition Har også TDS hjerne fra org tds bil. Har en ny el motor til justering av hovedlys i eske. Har et nytt endeledd i eske skall finne i lakktype og km stand iløpet av tirsdag vil ha unna delene ganske fort. BUD + FRAKT MOTOR ER SOLGT GEARBOX ER SOLGT BREDFRONT/PANSER ER SOLGT
Eirik Viste Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Hallo. Er dette en sedan eller touring? Eirik.
Dele Karn Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 som sagt frontfangeren har jeg ikke, men resten av bred fronten er her, bud +' frakt
Dele Karn Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 delene befinner seg i kristiansund
roy89 Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 kor masse for førersete? og hanskerom med fester
StrexX Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 klarer du å få ut alt jeg trenger til den lille kjørecomputeren er jeg interessert! skulle du ta deg bryet til å plukke ut elvinduer forran med ledningsnett er det også interessant:)
S.Hafsmo Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Hva slags fargekode er det på bilen? er du interessert i å selge sleperingen til rattet? edit: er det lakkerte metallister i underkant av dørene?
NeonMuffler Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 hei, er det et lite hanskerom til venstre for rattet? hvor mye for det isåfall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå