Hoem Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Sender du meg en melding på 93025033 slik at jeg får tatt ut låsesylinderen til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dele Karn Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Hva skal du ha for setene og rattet i denne delebilen din? Kan muligens hente selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per bmw m5 Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 pris på hele dele bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dele Karn Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Hva skal du ha for setene og rattet i denne delebilen din? Kan muligens hente selv.... rattet er solgt, setene får du for 1500 inkl dørtrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 fant du ut noe ang. den bakdøra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dele Karn Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 pm sendt.. delene går grisebillig, kom igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Lurer fremdeles på bredfronten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dele Karn Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 den er desverre solgt, til en kar fra florø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
want850 Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Regner med du sender meg pakkesporingsnr når du får sendt pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
want850 Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Hvordan går det? får du sendt pakken? Hvis du Ikke order det snart vil jeg ha pengene tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
want850 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 temmelig dødt her. hva skjer? Når får jeg penga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Har du enda ikke fått enten delene eller penger? :S Tok sin tid.. derfor er det greit å sende i oppkrav da det er lurest for begge parter :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 oppkrav er bare greit for useriøse selgere. Cash kontant i handa ved oppmøte eller forskudd fra kjøper er det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 hvordan i alle dager kan forskudd fra kjøper være det beste? jeg betalte girkassen min på forskudd, det tok bare 1.5 år og ca. 15 000 telefonsamtaler før jeg fikk den hjem. så etter mitt syn er IKKE forskudd noe spesielt smart. om så bare en del av prisen. som et depositum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå