S.Hafsmo Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 hvis du leser litt bak i tråden er hele bilen solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
want850 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 hvis du leser litt bak i tråden er hele bilen solgt. Tror du tar feil. Har lest hele nå! Men fra spøk til alvor, det er flere som ikke har fått delene de har betalt for fra delekarn. Han lovte meg for vel en måned siden at jeg skulle få pengene igjen. Han skulle ordne det innen en uke, har ennå ikke fått de, og jeg er ikke alene. Jeg vil derfor ikke anbefale noen å handle med delekarn før han gjør opp for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 har jeg lest feil altså? isåfall, noen som får tak i fyren enda? skulle hatt noen kaross deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
want850 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 har jeg lest feil altså? isåfall, noen som får tak i fyren enda? skulle hatt noen kaross deler. Tror det står dårlig til, for å si det sånn. Skulle ikke forundre meg om han er her ennå, bare med nytt nick... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rené Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 er ny her så skjønner ikke en dritt av åssen det her virker men lurte på hvor mye du skulle ha for servopumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 tror ikke du får noe respons fra herremannen som selger deler fra denne, da han ikke har svart på lang tid, og folk får ikke tak i han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Jeg har fått bilen opp på jobb, så bilen er levert inn på huggeri! Komplett, bortsett fra rattstammen som jeg kjøpte av han og som står i min bil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 seriøst? det var da som faen! jeg skulle gjerne hatt flere av kaross delene på denne! er jo umulig å finne gode E34 i orientblau metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
want850 Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Yes, fikk pengene tilbake i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Eg venter fremdeles på mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå