Gå til innhold

Guide for M50 motor, i E30 karosseri (Ajourført 23.07-2012)


Fliid
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bruker begge de bakerste festa å motoren, å da står den perfekt. men jeg har begynt å se på lednings nett. På lednings nettet på m50`n er det 20 pinner å på koblings sjemaet står det 25 pinner. Er det forskel på e34 å e36 lednings nett?

Bilde av motor kontakt

p8bzlqzgfu3uigjejpgo.jpg

Noen som viste noe om dette??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker begge de bakerste festa å motoren, å da står den perfekt. men jeg har begynt å se på lednings nett. På lednings nettet på m50`n er det 20 pinner å på koblings sjemaet står det 25 pinner. Er det forskel på e34 å e36 lednings nett?

Bilde av motor kontakt

p8bzlqzgfu3uigjejpgo.jpg

Noen som viste noe om dette??? :)

Uten at jeg kan garantere hukommelsen min, så mener jeg at jeg en gang leste på ppf forumet at en kar hadde hentet en M50B25 fra en tidlig E34, og denne hadde 20 pinner. Den startet og gikk uten videre i hans E30 ble det sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker begge de bakerste festa å motoren, å da står den perfekt. men jeg har begynt å se på lednings nett. På lednings nettet på m50`n er det 20 pinner å på koblings sjemaet står det 25 pinner. Er det forskel på e34 å e36 lednings nett?

Bilde av motor kontakt

p8bzlqzgfu3uigjejpgo.jpg

Noen som viste noe om dette??? :)

Uten at jeg kan garantere hukommelsen min, så mener jeg at jeg en gang leste på ppf forumet at en kar hadde hentet en M50B25 fra en tidlig E34, og denne hadde 20 pinner. Den startet og gikk uten videre i hans E30 ble det sagt.

Jeg har fått start og jeg brukte 20 pin koblingen fra m50 ledningsnettet og plugga det rett på e30 nettet. Har ikke fått testa om alle følere fungerer for jeg mangler banjo kobling på returen på servoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer e30m3 mellomakslingen på min e30 med m50 og zf kasse? tenker på lengden.

Jeg tok ut motoren fra en e34 525 touring med zf kasse. og da bestillte jeg m3 mellomaksling fra koed og den passet rett på.

Kosta den på koed da? :)

5092,- tror jeg den kostet, med hardy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det går greit med den minste Golf 2 forsterkeren (samme str som Golf 1 så vidt jeg husker). Her bruker jeg også E28 535 motorputer + 15mm spacerskive på sjåførside, og da blir klaringen mellom innsug og BKF:

iybkrk3xtnywgtdg9m8l.jpg

3qpyr3jsqieo5fwfjpvb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...