Gå til innhold

Guide for M50 motor, i E30 karosseri (Ajourført 23.07-2012)

Fliid
 Share

Anbefalte innlegg

Ok. Trykket du har lest av er helt i henhold til boken, så det burde i teorien ikke være problemet ditt. Har lest om tilsvarende problem, for ca. ett år siden, men husker desverre ikke løsningen på problemet. Minnes at det ikke var så "alvorlig" som hopp på kjede, da går den i stemplene og gir i mitt hodet ingen logikk i dine problemer. Foreløpig står jeg fast.

Klem sammen retur med måler tilkoblet. Se på trykkendringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei helt org 2,5. har robba alt av tenning og bensin deler fra en kompis sin velfungerende 325 og enda så hjalp det ikke no. kan det være at den har hoppa på kjede a? lite trolig suns jeg, men kan ikke utelukke noe lenger....

Hvis alt fungerte prikkfritt i kompis sin bil, og den fungerer prikkfritt nå hvis du klemmer sammen returen, er det garantert bensinrelatert vel? Ikke byttet om på slangene da, eller surra med btr?

Btw, trengte den ikke speedsignal allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei helt org 2,5. har robba alt av tenning og bensin deler fra en kompis sin velfungerende 325 og enda så hjalp det ikke no. kan det være at den har hoppa på kjede a? lite trolig suns jeg, men kan ikke utelukke noe lenger....

Hvis alt fungerte prikkfritt i kompis sin bil, og den fungerer prikkfritt nå hvis du klemmer sammen returen, er det garantert bensinrelatert vel? Ikke byttet om på slangene da, eller surra med btr?

Btw, trengte den ikke speedsignal allikevel?

ja er det vi mener også mn fortsatt ikke bra. har bytta om og testa mange ganger hehe. speed trenger den ikke lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har sett litt på delenummer på bunnpanne til M50, og jeg ser at det er forskjellige delenummer

på bunnpanne før 94(11131740346) og etter 94(11131740340) Vet dere om det funker med

begge typer bunnpanne på S50B30 i E30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...