Doff.E46 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 [ Bilde ]Noen som vet hvor pinne nr.6 fra e30 skal loddes på e36 elnettet, ser det ikke på oversikten over hvem som skal loddes med hvem men ser den på skjema over farger og hva de er til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Hva slags modell holder du på med? Årsmodell. Denne ledningen blir ikke brukt på samtlige modeller. Da alle har små variasjoner og noen har behov for mindre ledninger enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Er en 86 mod preface, la merke til at farger helle ikke stemte helt så da brukte jeg bare pinne nr og loddet de sammen, pinne 6 er vel strøm til tenning og det er vel ganske kjekt å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Farger stemmer som regel aldri, men pinne nummer gjør. Oppdatert guide kommer i rasende fart. Gi meg 2 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Guide er nå oppdatert med mer enn bare skjema feil. Det har også sneket seg inn en "guide" for søknad til Biltilsynet, som mange sikkert får mye glede av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Takker for hjelp godkjennings "guide" kan komme til nytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Holder nå på med denne ombyggingen på min 92 modell E30 cab som i utganspunktet er en 318. Har en E36 M3 kasse fra 3 litern på m50'en. Diffen min er vist nok en med 4.27 uveksling. Da blir vell bilen min fryktelig lavt gira? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Får ikke noe strøm til tennig, har loddet sammen de ledninge som er i mottorkontakt, noen som har no tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Strøm til tenning? Til tenningslåsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Holder nå på med denne ombyggingen på min 92 modell E30 cab som i utganspunktet er en 318. Har en E36 M3 kasse fra 3 litern på m50'en. Diffen min er vist nok en med 4.27 uveksling. Da blir vell bilen min fryktelig lavt gira? Femtegiret ditt blir som fjerdegiret i den originale kassa, altså direkte. (Om du ikke hadde automat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Strøm til tenning? Til tenningslåsen? Ja tenningslåsen, skjer ingen ting når jeg vrir om nøkkelen ? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Om du vrr nøkkelen til trinn 2 og ingenting lyser i dashbordet/instrument lyset ikke er der. Så har det ikke noe med ombyggingen å gjøre. Hvis du ikke har glemt å koble jordingskablene og pluss kablene på motorledningsnettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Okei, du vet vel ikke tilfeldigvis hvor alle jordingspunkter er så jeg kan få sjekket det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Jordinger er det ikke stort av. Man glemmer som oftest plussen som kommer fra sikringsboksen, og går til batteriet. Holder ikke med bare den til starteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Okei har fått med meg plussen fra sikkringsboksen å serru hehe får prøve meg litt mer fram da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå