Gå til innhold

Guide for M50 motor, i E30 karosseri (Ajourført 23.07-2012)


Fliid
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Har prøvd etter dette skjemaet, men får det ikke til å funke:( har funnet ut at fargene til nivåsensoren i m50 stikket er blå/gul, brun og blå/hvit. Problemet er da hvilke pin nr eller farger skal dette pares med på e30 nettet? Har prøvd noe som stof lenger bak her men det gikk ikke. Får heller ikke til forbruksmåleren, er null liv i den, ja har lagt opp egen ledning til det stikket i hanskerommet, men er null liv i den:/ er tom for ideer nå, om noen har gode tips eller en løsning er jeg veeeldig takknemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gi meg en bedre forklaring på hva jeg må gjøre for å koble på veske til varmeapparatet ved e30 s50b30 ombygging. (varmeapparat register)

må jeg ut med dashbordet for å gjøre dette fra innsiden? eller slipper jeg det?

skal den bare snues for å vinkle røret nedover istedenfor oppover? skjønte ikke helt guiden :s

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen som kan svare meg på, eller gi meg tips på å få koblet opp check panelet med m50. Altså få dette funksjonibelt? Eller er dette noe man må leve med? At det ikkje virker?har lett etter koblingskjema eller oversikt over pin nr for å få det funksjonibelt, men på alle skjemaer står det bare ikke i bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skal sette inn en E34, 95 mod  M50B25 Vanos i en E36 93 mod 318i. Skal bruke ledningsnettet som sitter på E34 motoren. Har noen et koblingsskjema over ledningene mellom E 34motor og 318i bilen? Det er startsperre på M50B25 motoren, men det får jeg ta senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

hei har en e30 stående utn motor 86mod..har en m50b25 motor jeg kan kjøpe som er tilpasset e30.har okså en m20b35 jeg kan kjøpe.noen mener jeg mister den fine 6erlydn om jeg setter inn en m50 motor men den motorn er vel noe sprekere og.beklager å skrive dette på denne siden men ser det er mange som har peiling hær.noen som kan hjelpe meg å velge ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 7 months later...

liten bump

 

har en m50 motor med samme plugg som seneste e30, er det da plug and play og alt ok? finner ikke noe skjema på den pluggen.

 

og har da seff en e30 med 4 kanta pluggen dne skal inn i for øyeblikket, så må lage adapter alikevell,

 

så om noen har skjema på før 07/91 525 m50b25ikke vanos motorplugg så trenger jeg det

 

evnt om det er bare følge samme som seneste e30 pluggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...