BMWPower. Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Noen som har tips til å holde vekk mus fra bilen, bor på Sørlandet og har allerede vært mus i motorrommet på bilene utenfor. De har spist det gummigreiene på min bil som er rundt rørene til A/C anlegget men ikke vært inni bilen. Har hørt at det er best å holde bilen helt skinnende ren inni. Mesteparten av interiøret i bilen min er jo skin, spiser mus på dette åsså? Hjelper det å spraye eventuelt olje eller noe på ledninger og diverse i motoren?
lloydsb Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Noen som har tips til å holde vekk mus fra bilen, bor på Sørlandet og har allerede vært mus i motorrommet på bilene utenfor.De har spist det gummigreiene på min bil som er rundt rørene til A/C anlegget men ikke vært inni bilen. Har hørt at det er best å holde bilen helt skinnende ren inni. Mesteparten av interiøret i bilen min er jo skin, spiser mus på dette åsså? Hjelper det å spraye eventuelt olje eller noe på ledninger og diverse i motoren? mus spiser så og si alt! står bilen parkert inn(garasje eller lignende?) har dere avfall stående der evt? sjekk hvor de kommer seg inn osv. rydde der osv. ville satt ut noen feller og gift.. fælt med mus i år. katte funker også de vil gjerne inn "varmen" de og.
hauken Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 få deg en katt,de pleier å ligge under motoren å varme seg...
BMWPower. Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Kunne vært greit med en katt ja To av de andre bilene her står i garasje, mens de 3 andre står ute. Bilen min står ute, men den skal snart på vinterlagring i en helt splitter ny garasje. Tenkte å sette bilen på 4 bukker og eventuelt smøre inn bukkene med tykt fett. Har hørt noe om møllkuler ja, skal kjøpe det imorgen og legge i motorrommet
Just-turbodiesel Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Mus er det litt vanskelig å holde vekke hvis man kjører tøff gammel bil, men om det er dyret du prater om.. så er det best med en eller to katter... gudene vet hvor mange mus våre 4 katter har ryddet opp rundt eiendommen vår, som kunne gjort store skader her på landet. Rottegift og musefeller vil jeg fraråde deg å gå til innkjøp av, det av mange forskjellige grunner, som f.eks at det er dyreplageri, det kan gjøre skade også for andre dyr og i verstefall så kan barn komme i kontakt med det. Mus spiser alt! Hadde mus på badet vårt som spiste et halvt såpestykke, den må ha blitt dårlige i den vesle magen dems
BMWPower. Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Hehe ja det er jo sant Kan man ikke få kjøpt sånn liten ting som lager lyd åsså? Sånn hyle lyder til å skremme de vekk med?
HungerForE30 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Hehe, joda. dukka over denna på chlas ohlson engang. måtte bare ta bilde av den....Om man tenker litt koffort:)
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Hehe ja det er jo sant Kan man ikke få kjøpt sånn liten ting som lager lyd åsså? Sånn hyle lyder til å skremme de vekk med? Naboen hadde en sånnen boks som lagde en høyfrekvent lyd. Den skulle holde mus og rotter borte, men ungene i nabolaget blei jo helt gale i hue av den boksen. De kunne nemmelig også høre lyden noe voksne ikke kunne
HungerForE30 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Hehe ja det er jo sant Kan man ikke få kjøpt sånn liten ting som lager lyd åsså? Sånn hyle lyder til å skremme de vekk med? Naboen hadde en sånnen boks som lagde en høyfrekvent lyd. Den skulle holde mus og rotter borte, men ungene i nabolaget blei jo helt gale i hue av den boksen. De kunne nemmelig også høre lyden noe voksne ikke kunne hahaha, kanskje desto større grunn til å kjøpe den....neida, den er var stygg. hilsen førskolelæreren...
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Hehe ja det er jo sant Kan man ikke få kjøpt sånn liten ting som lager lyd åsså? Sånn hyle lyder til å skremme de vekk med? Naboen hadde en sånnen boks som lagde en høyfrekvent lyd. Den skulle holde mus og rotter borte, men ungene i nabolaget blei jo helt gale i hue av den boksen. De kunne nemmelig også høre lyden noe voksne ikke kunne hahaha, kanskje desto større grunn til å kjøpe den....neida, den er var stygg. hilsen førskolelæreren... Hehe! det var kanskje derfor han satte boksen opp Vi kunne jo ikke skjønne hvilken pipelyd ungene snakka om, vi hørte jo ikke en dritt Det endte med at ungene fant den selv og satte den ut av spill
BMWPower. Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 haha sånn en skal jeg kjøpe imorra, håper de har enda
jensemann23 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 hadde ikke akkurat giddet å bry meg om at musegift er dyreplageri da. felle er hvertfall ikke det. dør jo på flekken! kjøp masse feller!
Sturlis Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Hehe ja det er jo sant Kan man ikke få kjøpt sånn liten ting som lager lyd åsså? Sånn hyle lyder til å skremme de vekk med? Naboen hadde en sånnen boks som lagde en høyfrekvent lyd. Den skulle holde mus og rotter borte, men ungene i nabolaget blei jo helt gale i hue av den boksen. De kunne nemmelig også høre lyden noe voksne ikke kunne hahaha, kanskje desto større grunn til å kjøpe den....neida, den er var stygg. hilsen førskolelæreren... Haha, fin den der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå