Werther Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Dere burde starte kl 09.30-10.00 istedenfor, sånn at man får mest mulig ut av dagen. Hvis man starter i "11-tiden" blir klokka fort 11.45-12.00, og da blir det lite kjøring når sola går ned rett etter 15.00.
Hauso Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Werther har rett, det bør begynne en times tid tidigere, eneste som suger da, er at jeg må jævlig tidlig opp om jeg kommer xD
325icab_88 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Det vil starte klokken 10 Møt opp! Meld dere på (pm) til meg, steffenm2 eller skriv her i tråden! Navn og bilmerke / modell er vesentlig Lager en liste over påmeldte
noekult Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Jeg får ikke bestemt meg før 8. desember, er det plassbegrensing? Hvordan var det med oppmøte i fjor? Skal prøve å dra med par kompiser og møte opp i E30 touringen med piggfri (takk, Oslo Kommune). Det kan jo bli interessant.
325icab_88 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Det går nok mest sannsynlig bra Var godt oppmøte i fjor, ca 20 biler? E30 er knallfint på gardermoen Jeg dro til og med caben ut en tur (bildet over)
noekult Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Nice Du hadde vel piggdekk? EDIT: PS; Er det BMW som har stedet for dagen, eller kommer andre folk og? Eller kom de firehjulstrekkerne utenom Bimmerfolket?
SteffenM2 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Pigg dekk/ikke pigg dekk er ikke sånn sinnsykt vesentlig her, er greit med pigg, men du finner ikke noe feste her uansett.. Vi har vel ingen spesiell plassbegrensning, men vi vil helst holde oss under 30biler. Er ikke store banen, og med flere enn det blir det mye venting.. Rundt 20 har fungert veldig bra!
325icab_88 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 EDIT: PS; Er det BMW som har stedet for dagen, eller kommer andre folk og? Eller kom de firehjulstrekkerne utenom Bimmerfolket? Åpent for alle merker Men først og fremst bimmers!
noekult Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Kjekt Jeg skal så j**** komme en tur Da skal dere få se tidenes Bambi-kjøring
Farrukh M Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Blir dekkene mye slitt ? (vil at de skal hode ut over sesongen)hvis de blir,så har jeg noen gamle vinter dekk som jeg kan tenke å bytte til den dagen.
halsen89 Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Blir dekkene mye slitt ? (vil at de skal hode ut over sesongen)hvis de blir,så har jeg noen gamle vinter dekk som jeg kan tenke å bytte til den dagen. Kommer an på hvor mye snø/is det er på banen, er det lite snø og is så slites de fort, kommer jo også an på hvor mange gir du spøler ut på sletta å da! Men når du først har begynt å få opp farta rundt banen så driter du i dekka! Finns da altid nye dekk å få satt på!
Rannem Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Hvordan kjøring blir det? Kjøre en og en på tid? Eller skal alle utpå samtidig Litt det intrykket jeg får her.. Utrolig kjipt for oss som ikke sitter med særlig motorkraft, men kun vil sladde litt fordi dette er dritgøy! Ikke veldig kult å hele tiden mått passe på farlige forbikjøringer..
SteffenM2 Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Det vil bli kjørt to grupper. RWD og 4WD, enkelt og greit. Motorkraft er ikke noe problem her, folk bruker huet så. Første treffet jeg var på, når det var iskjøring på gardermoen, da var det en E36 316 som kjørte fortest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå