325icab_88 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 yep Det var dritgøy,neste gang skal jeg prøve å være flinkere til å snakke med enda flere,og vi bør vel kjøre grillene i en felles grill-grop,så folk får pølsa seg og skravla litt mer Blir med 26. også jeg,må bare dra "tidlig" hjem for å spise hos svigermor... :S Neste gang hiver vi en tønnegrill i trekkbilen Middag hos svigers hører med i jula
Wacman Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 hmm.. hvis du har en BMW hvorfor ikke bruke den?
driffy Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 De treffa her er drit bra! Det som er så deilig her, er at det er frie regler! at vi for engangskyld kan komme oss vekk fra fartsgrenser og vikepliktskilt. man VET jo nå fra de 3 tildligere treffene som først Stian begynte med, at disse treffa er for de som vil BRUKE bilene sine på glatt underlag! disse treffa stian og steffen stiller istand er for de som vil herje og bruke bilene sine maksimalt. man ser jo også hvor mange "shabby" biler som stiller opp. er vel sikkert 70%! Synes også det er idiotisk å henge ut arrangørene, uten de blir det jo faen meg ikke noe treff i hele tatt! for de som ikke liker treffet, anbefaler jeg de å bli hjemme. kan vedde en promp på glassflaske at 90% av folket alikevel vil komme! Gleder meg til 26.!!
Wacman Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Når det er sagt,håper jeg virkelig ikke du og andre tar det som at dette er destruction derby? Neste treff kommer jeg til å hive gamlebørsa utpå,men vil helst også kunne kjøre den hjem etterpå.
ZhilleN Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 hmm.. hvis du har en BMW hvorfor ikke bruke den? Jeg bruker ikke min e36 utpå der i det hele tatt! Og kjerringa sin står og har ikke tenningslås, tar litt tid før vi for den.. Derfor så blir det vectra 4x4
Jonas_S Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Syns det her har blitt blåst opp for mye Glipper vel hele vinterkjøringen som man ser fram til hele året..... Dere er supre dere stian og steffen, og ikke gi opp....
handsome Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Er det bare å stille opp med bil uten skilter også? Og dere som har vært der, piggfrie vinterdekk dere kjører med, eller funker det med sommerdekk på en e30? hehe
325icab_88 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Samtlige hadde med prøveskilt. Var vel 1 stk. som ikke hang disse på, men viste de frem Her kjører man ikke med sommerdekk! Det blir for glatt:P Pigg \ piggfritt som gjelder
gkw89 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 piggfrie funker greit... sommer er nok håpløst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå