Rannem Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Synd dette er på lørdagen.. Jobber til 14! Er det kun påmelding klokken 10?
SteffenM2 Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 På melding skjer i denne tråden, når du kommer på dagen er uvesentlig. Kom når du er ferdig på jobb du
spruddel Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Interessant. Men som Rannem også nevner, hvis det er 10 biler utpå samtidig og det kommer en bak deg som bremser seint og mister kontrollen, så kan det fort bli dyrt.
Sjøbuse Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 mulig jeg kommer. men vet ikke ennå. er ennå lenge til. så fremtiden er uklar. nå for tiden kan jeg kke kjøre bil heller. er jo mye rart som kan skje på noen mnd.
Dr_S Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 BMW blir som sagt prioritert. Jeg hadde jo en erfaring med at disse evoene og imprezaene skulle for en hver tid. Jeg smalt jo nesten i ræva i en Evo, var vel maks 1meter unna i det han susa forbi. Har du fått lappen nå eller risikerer jeg å havne på banen sammen med røde L'er ?
SteffenM2 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 BMW blir som sagt prioritert. Jeg hadde jo en erfaring med at disse evoene og imprezaene skulle for en hver tid. Jeg smalt jo nesten i ræva i en Evo, var vel maks 1meter unna i det han susa forbi. Har du fått lappen nå eller risikerer jeg å havne på banen sammen med røde L'er ? Oj, her har det kommet skrive feil inni bildet, sorry! mente og skrive "VI".
325icab_88 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Interessant. Men som Rannem også nevner, hvis det er 10 biler utpå samtidig og det kommer en bak deg som bremser seint og mister kontrollen, så kan det fort bli dyrt. Det vil ikke være så mange utpå samtidig. Er vanskelig å holde skikkelig system, men gjør så godt vi kan i år Gjelder å bruke hue når man ser at man eventuelt tar igjen en annen bil!
325icab_88 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 kult på bursdagen min jo heeeehe Flott tidsfordriv før en tur på byen da
badsha Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 kult på bursdagen min jo heeeehe Flott tidsfordriv før en tur på byen da nei jammen kan du si;)
325icab_88 Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Dette er bremsestrekket til dragracebanen 900 x 30m med 180 graders sving mot en tilstøtende intern-veg der total radius blir ca 60 meter. Mer enn god nok plass å boltre seg på
mario Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Det høres bra ut,jeg og min 318 tat nok en tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå