NSR Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Jeg vil bli med!Vil helst kjøre Audi S2, hvis ikke det går vil jeg kjøre W201 2.3 16v, hvis ikke det går så kommer jeg i en daff e34 520 med esab Orginal 2.3-16V som vinterbil?
Scampi Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Jeg dukker lett opp med touringen og kameraet
Rannem Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Jeg dukker lett opp med touringen og kameraet Blir det noe kjøring på deg da?
Scampi Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Jeg dukker lett opp med touringen og kameraet Blir det noe kjøring på deg da? Får se da
325icab_88 Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Vanskelig å komme med bil uten å kjøre Dette er moro!
Morty999 Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 og jeg får med en til som er har sierra 4x4.
NSR Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Noen som vet om prøveskilt er lov? Isåfall kommer jeg med volvo 245
Gunnar Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Er det helt texas utpå der eller? Er det noen med biler som koster litt? F.eks. i heatene for firehjulstrekkere, hva er det som vil kjøre der, og er det 100% satsing eller er det "kosekjøring" for å bli kjent med bilene?
S.Arnesen Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Er det helt texas utpå der eller? Er det noen med biler som koster litt? F.eks. i heatene for firehjulstrekkere, hva er det som vil kjøre der, og er det 100% satsing eller er det "kosekjøring" for å bli kjent med bilene? Bånn gass. Blir lovet kontrollerte forhold vær gang, men blir aldri det Var på 3-4 slike treff ifjor med e46'n og det Gikk fint det Men var endel episoder som viste ferdigheten blandt folk...
Glenno Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Var på 3-4 slike treff ifjor med e46'n og det Gikk fint det Men var endel episoder som viste ferdigheten blandt folk... Men du tenker kansje på treffene med bmwccn øst avd som arrangør, som ikke har noe med dette treffet i denne tråden å gjøre?
SteffenM2 Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Var på 3-4 slike treff ifjor med e46'n og det Gikk fint det Men var endel episoder som viste ferdigheten blandt folk... Men du tenker kansje på treffene med bmwccn øst avd som arrangør, som ikke har noe med dette treffet i denne tråden å gjøre? Han mener nokk treffene som har blitt holdt av privat person ifra Sarpsborg. Det har til tider blitt litt vel satsing på forrige treff, men vi har aldri hatt noen ulykker, så sålenge folk klarer og bruke huet, så ser jeg ikke noen grunn til at det skjer denne gang heller. Prøveskilt går fint.
Sjøbuse Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Er det helt texas utpå der eller? Er det noen med biler som koster litt? F.eks. i heatene for firehjulstrekkere, hva er det som vil kjøre der, og er det 100% satsing eller er det "kosekjøring" for å bli kjent med bilene? jeg har brukt min 728 der. er nokså dyr bil det. har gått greit med unntak av en wrc wannabee i subaru impreza som fikk meg til åkjøre i en snøfond som forklart på første side tror jeg. irriterende at jeg tok av den verste snøen før bildet ble tatt.
MMTuning Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Det er bare å lage et opplegg for egne heat med 2wd og 4wd Ha 2wd og 4wd blandet i et og samma heat vil skape slike situasjoner da 4wd må nesten holde dobelte av hastigheten en en 2wd for at det skal gå an å ha det morro og få sladdet Det har absolut ikke noe med å være WRC WANABEE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå