mropsahl Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 tenkte jeg skulle lage en liten tråd om min BMW siden jeg endelig har fått den til å gå igjen etter toppakningen gikk. det er en cosmos svart 318 som har runda 240k på telleren men syns den er helt fin og kjøre. etter at toppakningen gikk investerte jeg likegodt i en ny 1.8 motor som bare hadde gått 80k så den holder vell litt lengre. i ettertid har det blitt montert ett 60-40 senkesett fra lowtech veit ikke om noen som har noen erfaringer med det men jeg syns det fungerer fint. Sånn så bilen ut: sånn ser den ut nå for tiden: mvh. Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Kom med bilder Har en cosmossvart 318 selv. Med nøyaktig samme km.stand også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 kommer bilder iløpet av neste uke, bilen triller på rustne stålfelger så den ser ut som ett vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 tok noen dårlige mobil bilder i dag etter vask med de "nye" vinterfelga mine. ikke noen bra bilder men ser da hvordan bilen ser ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 her : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 jeg får dem ikke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Du må kopiere teksten ved siden av bildet og sette den inn i tekstfeltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 da skal jeg prøve det. er litt noob på detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 hehe, vi har vel alle vært der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 nu jævlar kom det bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Se der ja... Utvendig er den jo så og si prikk lik min bortsett fra lykter, at jeg har facelift, og min er litt lavere Planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 hva er forskjellen mellom min og din facelift? ja jeg har jo endel planer men penger er jo en stopp siden jeg er lærling. - justerbart senkesett - m-tech rundt om (kanskje en rieger front som ligner på org. m3) - bakrutesenker - sote rutene (tror ikke jeg skal sote bakruta siden jeg har gardin i hattehylla) - få dekk på di 19" TSW felga mine så di kan bli satt på bilen. - angeleyes lykter eller CCFL ringer - og til slutt hellakkere bilen i samma fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå