Rabies Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 De synlige forskjellene er grillnyrene og sideblinkerne. Og hvis bilen din er eldre enn 94 mod har du en annen motortype Men facelift kom i 97. Edit: Planene dine høres gode ut forresten. Har selv noen 19" felger som blir hentet i løpet av uka. Men jeg må valse for å kunne bruke dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 okei da skjønner jeg litt mer, jeg har m43 motoren så det er vell av den nye typen men felga mine er ikke så breie da, er bare 7" breie men så må jo den late 1.8 liter'n klare å dra felgen rundt også da hvor breie er di 19" dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Hehe, da er den nyere enn 94 i hvertfall... Godt du slipper å styre med M40 motoren Mine 19" er 8,5 foran og 9,5 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 ja den er fra 11mnd i 94 ja da skjønner jeg at du måtte valse litt. hehe bytta mine mot en Rockford fosgate forsterker jeg skjønner du og 7" går ganske langt opp i hjulkassa eller hva jeg skal kalle det så trooor ikke jeg trenger å valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Nei, det kommer vel litt ann på innpresset og. Jeg har 35mm, men fikk høre at man ikke kan ha noe særlig mer på en 9,5" felg på E36 uten å ta borti bærearmen bak Men med 7" har du jo litt å gå på. Kan jo sikkert space litt hvis du vil ha den lengst mulig ut i hjulbuen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 uansett, det blir tøft med breie og store felger åssen felger er det du har henta deg? det blir nok litt forskning på hvordan jeg vil ha felgen i forhold til hjulbua osv. så vi får se om jeg blir fornøyd med sånn de sitter uten spacer. hvis ikke blir det spacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Breie felger er gromt ja... Henta et sett zito titan. Ligger i stua og koser seg nå Vet du ET på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 zito titan er konge blir bra med di på bilen din tror jeg det er ET 42. her er det bilder av felga hvertfall http://s806.photobucket.com/albums/yy34 ... C_0152.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Pen bil .Har potensiale den der jeg har en E36 i fargen Schwartz2 med full M-tech utvendig og 18" hjul. felgene er for øvrig til salgs Her er et par bilder hvis du er intressert i felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Pen bil .Har potensiale den der jeg har en E36 i fargen Schwartz2 med full M-tech utvendig og 18" hjul. felgene er for øvrig til salgs Her er et par bilder hvis du er intressert i felgene Er vel ikke full mtech, mangler sideskjørt.. [pirke,pirk] Ellers er bilen din veldig pen! Men over til opsahl sin bil, bytt blinklys, få på hvite, full mtech, speil, lister osv. angeleyes, litt grøvere eksosanlegg, sot rutene rundt om, ikke svart, men mørk fin toning. senk 70/30 er fint på sedan, da blir den knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 veldig fin bil du har bmwkizn men felga dine falt ikke helt i smak hos meg har dessuten ett sett med 18" liggende men der en ene felgen bulka no jævlig så må få retta på den Zhillen: har planer om full m-tech med speil osv. det blir en mildere soting av ruter til sommeren igjen, vil ha det pent sota og ikke seende ut som ruta er lakkert igjen liksom.. ang. senk så skal jeg kjøpe meg justerbart over jul da jeg kanskje får litt mer penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 skaff deg den lista jeg smørte opp til deg, da blir bilen din knall! Få på 18" bbs, eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 men all m-plasten uten lakk koster jo rundt 10K og det tar litt tid før jeg får sanka sammen det meeeen, jeg får kjøpe litt og litt da så blir det vell komplett tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 ZhilleN Skrev. Er vel ikke full mtech, mangler sideskjørt.. [pirke,pirk] Ellers er bilen din veldig pen! Men over til opsahl sin bil, bytt blinklys, få på hvite, full mtech, speil, lister osv. angeleyes, litt grøvere eksosanlegg, sot rutene rundt om, ikke svart, men mørk fin toning. senk 70/30 er fint på sedan, da blir den knall! Er nok M3 skjørt på denne ja Men det er M3 sedan skjørt. (forskell fra sedan til coupe) Men du får også M3 coupe skjørt til sedan på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 men all m-plasten uten lakk koster jo rundt 10K og det tar litt tid før jeg får sanka sammen det meeeen, jeg får kjøpe litt og litt da så blir det vell komplett tilslutt ST-Import selger M-pakke med frontfanger.sideskjørt og diffusor til bakfanger for 3990.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå