rogerhansen31 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 heisann ville legge ut noe bilder bare for gøy skyld av mitt prosjekt har en 635csi som er under en massiv restaurering har sveiset vekk all rust å begynt å pusse ned den klar til lakkering i løpet av kort tid deretter skal det ned i en 745 turbo motor bilde nr 1 er slik den så ut da jeg hentet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 interesant prosjekt blir spennend å følge med på fremgangen! lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 fytti helvette så tøff! Liker stor BMW i black mafia-stil. følger med her ja, e24 med m102/106 er også en av drømmebilene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 det der blir knall. Skal følge med her. E24 er en av de råeste bilene BMW har lagd etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Hvilke felger er dette? Ligner litt på mine skrudde Hartge, men det er det vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Dette ser veldig lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerhansen31 Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Hvilke felger er dette? Ligner litt på mine skrudde Hartge, men det er det vel ikke? heisann er ikke helt sikker på hva felgene heter ..fikk med disse da jeg kjøpte bilen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Mener å ha sett sånne felger til salgs her på forumet for ikke lenge siden skjønner du, men husker ikke helt om det var OZ eller Ac Schnitzer eller noe sånt. Står sikkert produsenten inni felgene et sted, eller under senterkoppen evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Dette blir spennende å se resultatet av Regner med at det blir bedre kvalitet på bildene også etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 For moroskyld har jeg googla litt angående felgene dine, og funnet ut at de heter Compomotive TFN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 e24 er jo den råeste bilen BMW har laget. blir spennende og følge utviklingen:) lykke te8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Skjer det noe mer for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerhansen31 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 heisann ville legge ut noe bilder bare for gøy skyld av mitt prosjekt har en 635csi som er under en massiv restaurering har sveiset vekk all rust å begynt å pusse ned den klar til lakkering i løpet av kort tid deretter skal det ned i en 745 turbo motor bilde nr 1 er slik den så ut da jeg hentet den HEISANN da er endelig drømmebilen ferdig rustsveiset ..ååååååå lakkert ... må si den ble helt magisk rååå ... førsteprøvetur ble sefølgelig 17mai .. mangler kunn detaljer no så er den dønn strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerhansen31 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 heisann da kan du sjekke ut noen av bildene på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Denne falt veldig godt i smak hos meg stor, lang, lav og svart Her må det følges med ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå