Melicon Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Må ha meg nytt xenon kit etter mitt vart stjelt. Hva anbefaler dere som er bra? er så mye rart ute nå so vanskeli å vite om hva som er bra og ikke fult så bra. Skal brukest på en e-34 =)
Melicon Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Nå tenkte jeg på anbefalinger av andre som var fornøyd med sitt =) men takk
BMW318TDS96 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Du kan jo sjekke ut autoshineshop han selger med slim ballast
Breitling Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Nå tenkte jeg på anbefalinger av andre som var fornøyd med sitt =) men takk Hehe.....det var en anbefaling jeg kom med Vært knallfornøyd med settene jeg har kjøpt derifra
S. Gunstad Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Billige kit og kjapp levering fra vvme.com. Turtellern min viser feil og check controlen var ikke så glad i vvme.com sine kit, men det kan hende det bare er 525`n min som er vrang. Skal kjøpe meg wirefix asap og se om det blir bedre da.
Breitling Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Billige kit og kjapp levering fra vvme.com.Turtellern min viser feil og check controlen var ikke så glad i vvme.com sine kit, men det kan hende det bare er 525`n min som er vrang. Skal kjøpe meg wirefix asap og se om det blir bedre da. Billig og kjapp levering ja Har aldri hatt noen problemer med hverken Check Control eller annet med kittene derifra. Har montert disse på et ti-talls biler, funka like bra hver gang
Sjøbuse Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 jeg har også de fra vvme.com. på min E38 og kjenner fler som har de. både E46 og E34. aldrig vært noe problem med check eller noe i noen av bilene. veldig fornøyd med de.
PIIIPower Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 vvme.com var billig.. med dagens kurs ble det 445.- inkl frakt.. for H7/55w.. Noen som veit om holdbarheten på moduler/lamper?
VSO Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Har Montert Xenonkitt i Nærlys, Langlys og tåkelysene ... Xenonkit fra vvme.com ... fungerer bokstavelig talt strålende ... Kjøpte en type med "Slim" ballaster ... de var veldig små, så var lett å finde plass til de
Breitling Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 vvme.com var billig.. med dagens kurs ble det 445.- inkl frakt.. for H7/55w..Noen som veit om holdbarheten på moduler/lamper? Ballastene skal holde 2-3 år ifølge demmes egne sider, og pærene mener jeg å ha lest skal holde 3000 timer, men er noe usikker på akkurat den. På en av mine tidligere biler holdt et sett fra vvme i 3 år, men solgte bilen, så vet ikke hvor lenge det fungerte etter det
Sjøbuse Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 står 3000 timer på ballastene mine. byttet et par ganger på min bil. aldrig byttet pærene.
Sjøbuse Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 http://www.vvme.com/12v-35w-normal-hid- ... l?cPath=16 står 3000 timer på nettsiden også.
thoslags Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Eg har lyst på bedre lys kun i fjernlysa.. Kan eg montere eit sånnt h7 kit i fjernlysa på ein e46?
BjornarE38 Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Jeg vil heller anbefale ALLE å vurdere å kjøpe skikkelige varer fra Bilkabel.com Har kjøpt alle mine xenon-kit (jobber med montering av xenon), og har foreløpig ikke hatt NOE problem med autocheck(pærevarsling), radiostøy, defekter osv. som alle er kjente problemer hos de fra VVME. Jeg snakker av erfaring her folkens. Har selv brukt flere VVME-kit i min tid, og det er risikabelt! Man kan ødelegge dyre komponenter i bilen med disse billig-kittene! De er IKKE tilstrekkelig isolert osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå