Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ikke sånn ment. Poenget mitt var at det er ikke noe problem å kjøre med 45 i profil (har selv hatt 225/45-17) om vinteren. Det er ikke så lite profil som mange sier..

Skrevet

Kjørt en vinter med 215/45 17 Dunlop på min E-36... De dekkene var perfekte til bilen synes jeg da,,hadde ingen problemer...

Prøvde å E-36 med 235/35 19 Nokia,,gikk bra d å :D

Tror du får graspic dekken til gode priser..

Skrevet

endte på dunlop 215/45 17 nå, har ikke fått kjørt så mye på dem, men får nok testa dem litt når jeg skal til oslo i mårra :)

edit: får vel legge ved et lite bilde da!

DSC01957.JPG

Skrevet
45 i profil er jo lastebiltykkelse :lol:

Det avhenger av bredden på dekket, smartass :lol:

Det er jeg fullt klar over, men før du kommer med slike "smartass-kommentarer" burde du vurdert å lese hele tråden for å finne ut at det er 225/45 jeg refererer til i mitt forrige innlegg facepalmsmiley.gif

Skrevet

..og?

Det avhenger fortsatt av bredden på dekket, selv om du så fint "refererte" til 225/45. Smartass ;)

Skrevet

Og jeg mener 225/45 er "lastebiltykkelse"? Og jeg er fullt klar over at profilen er et forholdstall til bredden, selv om du sliter med å forstå det. Tosk..

Skrevet

Har kjørt med 225/45-17 i 3 vintre og det er null problem. Å si det er for stort på "så liten bil" er rett og slett uvitenhet.

Har Yokohama IceGuard piggfrie og de er utrolig gode.

Edit: Icebear er Hankook, rettet opp nå :)

Skrevet

jeg syns dem har funka bra jeg, har vært i oslo en tur i helga, så har fått prøvd litt vått og snø og sånn nå hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...