Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Byttet til nye xenon pærer i nærlysa mine ( 6000k ifra wme.com http://www.vvme.com/single-beam-hid-bul ... l?cPath=15 ...)

Når jeg skal skru på kjørelys så blinker av og til lysa.. Må av og til skru av og på igjen lysbryteren for at dei skal "tende"...

Noen som har en ide om hva som er gale?

Ser i andre poster d er snakk om ballaster...Er dette noe jeg og bør bytte??

Har samtidig vurdert å erstatte fjernlysa med xenon.... med blir vell bare kluss hvis en får problem med tenningen av lysa der og????

Takker for innspel / svar

Skrevet

Det kan være dårlige pærer, eller så er det dårlige ballaster.

Men mest sannsynligvis dårlige pærer.

Skrevet
Har kjørt med xenon i lang,nær og i tåke i 2 år nå. Opplever samme problemet ved lysbrytern på, så start. Løsningen min ble å slå på lysa etter bilen er startet. Dette fungerer flott som bare det :)

Har montert utallige xenon-kits i andre biler, og mange av de har opplevd samme problemet ved start. Og løsningen for dem var også å slå på lysa etter start.

Flimrer pæra di hele tiden, kan det være at det er på tide å kjøpe ny. Xenon-pærene er meget skjøre etter min erfaring

Har prøvd å skru på lysene etter bilen er startet men blinkingen er der fortsatt.... blinker 2-3 ganger før så tenner dei.... opplevd et par ganger at eine ikke tenner. må da skru av / på bryter og da kommer d....

Ingen problem m lysene etter dei er "varme"....

DeT følgte med noen "power kabler" la med pærene... Kan desse kobles til på en måte for å fjerne blinkingen????

Skrevet

Da er det noe feil med settet, enten starter eller pærer, såklart. Kryssbytt med hverandre.

Også bestiller du nytt sett.

Skrevet

Dette er et kjent problem med VVME-kittene. Har selv vært borti dette.

Kan og skyldes at bilen din har pæresjekk.

Alle komponentene i VVME-kittene er tilnærmet ubrukelig. Men lyspærene er "ok". Så det jeg anbefaler deg er å kjøpe nye ballaster fra Bilkabel.com så er du sikker på at du ikke blir plaget med dette igjen.

Er jo uansett irriterende å måtte sitte å slå lyset av og på for å få det til å fungere.. Slike ting hadde i allefall ikke jeg akseptert..

Skrevet

DeT følgte med noen "power kabler" la med pærene... Kan desse kobles til på en måte for å fjerne blinkingen????

Åssen pære er det du har som blinker? Enten er det pæra, eller så trenger du en ting du kobler mellom ledingene slik at du ikke får denne flimringen. Dette er et stort problem på billigkit. Gi beskjed til meg neste gang du skal handle. Har kvalitetskit til 598,-

Skrevet

Jeg hadde samme problem når jeg brukte 55W pærer til OEM ballaster...

Du har kanskje samme watt på ballast å pærer.?

Da vil jeg tippe det er ballastene.. Jeg har pærer fra vvme på nærlys, tåkelys og langlys og jeg har ingen problem med de...

På langlysene har jeg 55w ballast og pærer fra vvme..

Eneste som plager meg er at de har ulik farge på sammme Kelvin på de forskjellige pærene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...