makker Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Hvor mye skal du ha for vinduspussermotor bak ?
tmp Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Da er bilen vel hjemme. Ser bra ut, men får ike titta så veldig nøye før søndag. Ser at bakluke er rusten, men motor virker. BLir nok til at jeg begholder motoren selv, gikk SUPER pent!
Jan Helge Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Hvor mye skal du ha for listene på dashbordet og dekselet rundt girspaken inkl askebegeret?
tmp Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Hvor mye skal du ha for listene på dashbordet og dekselet rundt girspaken inkl askebegeret? Trelistene?
NoName Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Du seier at du skal beholde motor selv, men har du da en dynamo til overs ?
tmp Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 jepp, men må sjeke den for slark. Tror den er tipp topp, så sleng inn bud med det som bakgrunn!!
Kawa zxr Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 hvordan er den navi spilleren.. er det en hel masse stasj jeg trenger for og få den til og virke i min 2000 mod E39? er muligens inntresert i denne. er det cd spiller på den eller cd veksler???
aloebiz.net Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Trenger oppbevaringsboksen som sitter foran midtarmlene. Den med sånn trekkspill lokk! Trekkspillokket må seff gå smertefritt opp og igjen... Trenger også koppholder bak om den er hel .. og innstegslist m/clips til passasjerside, bak! (har sedan, men de er vel like??) Om innstegslista på førerdøra er strøken er den også interessant!
tmp Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 hvordan er den navi spilleren.. er det en hel masse stasj jeg trenger for og få den til og virke i min 2000 mod E39? er muligens inntresert i denne. er det cd spiller på den eller cd veksler??? Ligger ledningsnettet der ifra før, er det vel bare selve monitoren, cd-spillereren og mot-takeren du trenger, TROR jeg. Har treimitasjon rundt seg.
tmp Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Trenger oppbevaringsboksen som sitter foran midtarmlene. Den med sånn trekkspill lokk!Trekkspillokket må seff gå smertefritt opp og igjen... Trenger også koppholder bak om den er hel .. og innstegslist m/clips til passasjerside, bak! (har sedan, men de er vel like??) Om innstegslista på førerdøra er strøken er den også interessant! Skal sjekke det utå dagen idag jeg.
-Vegard- Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 trenger luftedysa i fører dørtrekket, innstegslist førerside, og dørpakning på førerside. Pris på dette?
tmp Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 skal sjekke tilstand på det jeg, så kommer jeg tilbake med det..
tmp Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 trenger luftedysa i fører dørtrekket, innstegslist førerside, og dørpakning på førerside. Pris på dette? luftedysa følger dørtrekket, og selger ikke det løst desverre. Innstgeslista var slitt, men pakningen var heil og fin! Sleng ett bud på pm..
tmp Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Trenger oppbevaringsboksen som sitter foran midtarmlene. Den med sånn trekkspill lokk!Trekkspillokket må seff gå smertefritt opp og igjen... Trenger også koppholder bak om den er hel .. og innstegslist m/clips til passasjerside, bak! (har sedan, men de er vel like??) Om innstegslista på førerdøra er strøken er den også interessant! Oppbevaringslokket med trekkspillet var strøkent, samme med innstegslista v.side. Bakre koppholder, er kun en hel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå