aloebiz.net Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Trenger oppbevaringsboksen som sitter foran midtarmlene. Den med sånn trekkspill lokk!Trekkspillokket må seff gå smertefritt opp og igjen... Trenger også koppholder bak om den er hel .. og innstegslist m/clips til passasjerside, bak! (har sedan, men de er vel like??) Om innstegslista på førerdøra er strøken er den også interessant! Oppbevaringslokket med trekkspillet var strøkent, samme med innstegslista v.side. Bakre koppholder, er kun en hel. Hva mener du med at bakre koppholder er kun en hel? Jeg trenger hele enheten med koppholder bak. Har du innstegslist bak på passasjerside også? Har du mulighet å legge ut bilde av innstegslistene så jeg kan se at de er like som de jeg har? Hva skal du ha for alt sammen?
tmp Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 skal ta noen bilder imorra jeg. Er bare eine koppholder som er i orden.
aloebiz.net Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 ok da trenger jeg ikke koppholderne. Pris for alt det andre?
tmp Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Da går jeg ut og plukker deler...FOrtsett med å spørre!!
MartinE39 Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Hei Jeg trenger håndbrekk, komplett arm. har du det?
tmp Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Jepp, det har jeg. SLeng ett bud på pm, med alt du trenger.
Magnus F Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 har du utvendig temp.føler? er det rullgardiner på bakdørene?
tmp Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 har du utvendig temp.føler? er det rullgardiner på bakdørene? Sitter nok tempføler ja, men hvor er jeg ikke sikker på. Ikke rullgardin desverre....
Magnus F Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Den sitter nok under frontfangeren på høyere side, trenger den pris?
tmp Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 Da kal jeg sjekke at den er i orden. Gi bud og adresse på pm du..
tovik Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 pris på hengerfestet? Har du dekslet som skal sitte i bakfanger over hengerfestet også?
tmp Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 Hengerfestet skal jeg desverre ha selv
JoeNasty Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Har du lagt ut hele interiøret for salg?Trenger sårt dørsiden til førerdør ser du.Og er vanskelig å få tak i bare den. Men regner med at jeg hører fra deg ang de kontaktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå