tmp Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Faktisk usikker på om det passer m5-ratt
Kebabtralle Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 det er samme kontakter flat hvit. Men jeg har bare 2 ledninger på min som er til tuta.
M_kroken Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 er d ledning til cd veksler i den bilen din??? skulle hadd den 6 plol stikkern som er baki bilen=)
tmp Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 er d ledning til cd veksler i den bilen din??? skulle hadd den 6 plol stikkern som er baki bilen=) Det er jeg usikker på, men kan se etter etterpå jeg.
Kebabtralle Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Fått sjekka noe med multiratt ledningen?
tmp Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Har desverre ikke fått sjekka noe de siste dagene, men skal ut og sku imorrakveld, og da plukker jeg de fleste delene som er solgt av da, og skal sjekke ledning
tmp Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Fått sjekka noe med multiratt ledningen? Er det dnne "kontakten" du trenger. Ringen bak rattet?
Kebabtralle Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Fått sjekka noe med multiratt ledningen? Er det dnne "kontakten" du trenger. Ringen bak rattet? Det er fra denne ringen å videre inn i bilen flat hvit kontakt. skal vist gå til en sentral? jeg har bare to ledninger i denne men er plass til flere. Har alle ledningene som kommer ut av rattet. Men mangler i selve bilen. Da bilen ikke har hatt multiratt før.
tmp Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Da skal jeg se etter det jeg:) Må jo være en der, iogmed den har multiratt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå