tmp Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 her et bilde av kontakta Jeg har ledning, men er den breie kontakta du skal ha, eller den ifrakontakta du har på bildet, og videre. Den går så vidt jeg så, inn i strømpa til resten av ledningsnettet. Blir MYE ledning....hehe
Kebabtralle Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Ta så langt du bare orker uten at det blir stress.
tmp Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 har du dørhåndtak til førerdør? innvendig eller utvendig??
Danse Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 har du dørhåndtak til førerdør? innvendig eller utvendig?? sorry my fault Utvendig
Oil drop man Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Er det nivåregulering/luftfjæring på denne?...ev.hvor mye for kompressor? Skal sjekke tilstanden på luft-kompressoren jeg. Hei igjen.. Da er kompressoren montert,og den fungerer helt utmerket....takk for handelen..
TargaBMW Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Hei interresert i å selge resten av bilen som den står?
tmp Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Er det nivåregulering/luftfjæring på denne?...ev.hvor mye for kompressor? Skal sjekke tilstanden på luft-kompressoren jeg. Hei igjen.. Da er kompressoren montert,og den fungerer helt utmerket....takk for handelen.. SUPERT:) I like måte:)
tmp Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Heiinterresert i å selge resten av bilen som den står? Hei! Har ikke vært på mobil noen dager nå, men send med ei mld du, så kan vi avtale noe vi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå