RemyNG Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Hei ser etter noen helt greie senkefjærer eller senkesett til bilen. ta kontakt.
Kai-P. Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116224
RemyNG Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 bump ingen som har en brukt en som dem ikke bruker lenger?
Eirik Viste Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Hei. Jeg har 2 sett senkefjærer liggende til E36 6 sylinder. Det ene settet er gule Apex fjærer. Helt OK. Tror de senker 60/40. De stod på en Touring som jeg bygger om, og bilen var ikke veldig lav. Har godkjenning på fjærene i vognkortet som kan kopieres. 500 kr for alle 4. Har og et sett med Bilstein fjærer som jeg også tror er 60/40. Det går nok an å finne ut av ut fra nummeret som står på fjærene.De er av en mellomblå farge. Tror at det heter B12 det settet som de kommer fra. 4 fjærer selges for 800 kr. Har og bra dempere til dette settet som er kjørt lite. Jeg reiser til Østerrike i kveld, men kommer til å være og gjøre klar bilen og mekke litt noen timer i dag. Har mekkeplass i Hillevåg, så du kan få med deg fjærene i dag. Kommer ikke til å være mye foran PCen, så ta helst kontakt på 92 22 65 44. Da har du sjansen til å sette fjærene på i dag. Og ingen fraktkostnader i tillegg for deg. Hilsen Eirik.
gisse Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 jeg har med dempere. er blå fjører. ikke tuv papirer, 1000kr med dempere foran og fjører bak, 40/60 tror jeg det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå