Hefner Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Har fått litt trøbbel med mine vindusviskere. de har begynt og stoppe litt lengre opp en det som de skal og da funker ikke regnsensoren som den skal,virker som den da ikke skjønner om den skal starte eller ei.Mins jeg leste noe en gang om at visker rele'et kan tufse det til? noen som veit noe om dette problemet??
Fliid Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Motoren til e39 går bare rundt å rundt (husker jeg ikke feil). Har ingen endeposisjon, slik som systemet er på eldre BMW. Kun kontaktsett på start /endeposisjon som er det samme, vær gang. Mener du at når de legger seg ned, og skal stoppe "intervallen" så stopper de litt mer skrått oppover ruten ?
Hefner Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 Motoren til e39 går bare rundt å rundt (husker jeg ikke feil). Har ingen endeposisjon, slik som systemet er på eldre BMW. Kun kontaktsett på start /endeposisjon som er det samme, vær gang. Mener du at når de legger seg ned, og skal stoppe "intervallen" så stopper de litt mer skrått oppover ruten ? Det er akkurat det jeg mener ja mr Fliid for noen ganger legger de seg der de skal ligge og da viker intervallen fint, men når dem stopper litt skrått oppover funker det ikke, da må jeg starte på nytt igjen.
Fliid Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Høres ut som relè fusk. Regnsensor bruker annet kontaktsett på relè om jeg ikke er på jordet. Sliter med å få tak i E39 skjeamene igjen, men jobber med saken. Så har ikke mer å underbygge min påstand på, enn min hukommelse.
Hefner Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 Høres ut som relè fusk. Regnsensor bruker annet kontaktsett på relè om jeg ikke er på jordet. Sliter med å få tak i E39 skjeamene igjen, men jobber med saken. Så har ikke mer å underbygge min påstand på, enn min hukommelse. Ja får prøve og bytte relê'et og se, koster ihvertfall ikke skjorta. koblingsskjema du sliter med og finne? har de evt på cd her.
Fliid Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Da vil jeg gjerne ha de. : ) Er det muligheter for det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå