s2ff3r Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 heisann, skal til og begynne med et prosjekt på min 525. bilen har nå føgende: 265/35. 18" vertini hennessy felger 2,5 liters motor,175hk(orginal) KM luftfilter. sotede vinduer bak. senket 35mm framme + 30mm bak (godkjent) hele stereoen er oppgradert til de grader. 1år siden hele interiør er trekt om til lysegrått skinn. planene mine er: -skifte motor. -skifte girkasse. -nye kanaler. -åpne filter-satsen. -nytt effekt annlegg. -trim kamm-aksler. -ny gassvire + bremsevire -ny kjøre computer. -skifte alle bremser, bremseskiver & bremsekalipter. -sote/tone alle vinduer bak. -skifte alle lys og lykter til m5 lykter osv. -ny hjerne. -ny sikringsboks. -ny rattstamme + ratt & speedometer +++. -costume stereo annlegg. -costume lakk "under" bagasjelokket. -lakkere hele bilen på ny i diamant svart metallic. -evt. m5 sidespeil. -m5 vinge bak. -ta vekk dørhondtakene på bakdører. pluss masse masse mer ;D hadde vært kult med noen tilbake meldinger eller tillegg på dette, eller bare andre ideer. noen bilder av bilen & litt av det som skal monteres
///FredriK.S Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Så skikkelig fin ut denne, men er litt skeptisk til de noen lysa
s2ff3r Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 ja, er egentlig enig i det da ;P men alt må testes ut da.
ingard Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Ser ut som et bra prosjekt og en fin bil. Liker interiøret. Men de lysene setter man ikke på en BMW. På Honda, ok, men ikke BMW
s2ff3r Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 ok, lysene ryker i morgen? alle fornøyde nå?? hehehe.
ingard Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 ok, lysene ryker i morgen? alle fornøyde nå?? hehehe. Hehe, nei, du må jo få lov til å gjøre det du vil.. Meeen, ja, tror du slipper en del mas her da
s2ff3r Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 hehe, de er borte vekk i morgen ;P
s2ff3r Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 har nå fått en kompis til og ta nye bilder av bmw`n minn. ble strålende fornøyd med både bilder og redigering!
s2ff3r Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Veldig stilige bilder! takker takker
s2ff3r Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 skal over til østlandet nå snart, og da kommer mesteparten av planen til og bli satt til liv, gleder meg
Lapin Kulta Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Tøft! Hvordan senkesett har du på? Likte senken din, passet bra til felgene
s2ff3r Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 det husker jeg ikke :S men er ivertfall senket 35mm fremme & 30mm bak skal skjekke litt på hva/hvilke senking det er jeg så skriver jeg det på listen
s2ff3r Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 åååå, da har "klimaen" slutta å funke i bilen, skikkelig dritt det, masse dugg på frontruta da :-/ å, det kommer en "klinkelyd" ifra undersiden på bilen, har skiftet olje så det er det ikke, har skjekket toppen og (den er ikke gåen). så noen som vet hva det evt. kan være?? hadde vært kjekt og fått det fikset
s2ff3r Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 skikkelig uflaks nå for tiden, nå har dama klart og "knekke" stylinglippa fremme på bilen og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå