Gå til innhold

range rover vouge...eller ikke?...er ikke bmw da...

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Herregud, eige ikkje folk respekt lenger? Eg har sjølv gjort mykje gale i mi tid men det der er rein ondskap...

Skrevet

Føler med deg, ble selv rimelig forbannet da jeg våknet 2.juledag å så bilen min stå med knust frontrute og to knuste sideruter :(

Men håper du finner ny bil, og får igang ett nytt prosjekt !

Skrevet

Du måtte ha gjort noen no alvorlig galt siden de har gått SÅ grundig til verks ;) Virka som noen var meget PIST på deg ihvertfall. Så freemt at det bare ikke var unger som bare ville ødelegge for noen da..

Skrevet
Da, var bmw`n min sin sisste dag komt, etter herverk på bilen så ble det for dyrt med reprasjoner..

alle ruter er knust, panseret er slått ned, dører er slått inn, alle lykter er knust, kan nesten se ut som om det er blitt brukt slegge på felgene, setene er kuttet opp....så det ser ut som om bilen blir sendt til den lokale opphuggeren......med tungt hjerte jeg gjør dette, men det koster for masse. er allerede på utkikk etter en ny bmw, men har ikke bestemt meg for hvilken enda. legger ut evt. ny info. om hva, hvilken det blir..

Har du fått deg noen nye uvenner, eller er det "blind vandalisme"?

Skrevet

har jobb som vekter i byen her og har utestengt/forvist et par stykker ifra gater, butikker og kjøpesentre..har hatt kontakt med politien om det og de sa at det kan være en av grunnene til herverket.

Skrevet
hei! utrolig trist når sånner idioter gjør ting som dette.

hvor sto bilen når dette sjedde?

hei, bilen sto inne i skåredalen når det skjedde. bilen er nå flyttet til garasjen som et familiemedlem har..

Skrevet
har jobb som vekter i byen her og har utestengt/forvist et par stykker ifra gater, butikker og kjøpesentre..har hatt kontakt med politien om det og de sa at det kan være en av grunnene til herverket.

Ok. Da er det godt mulig at det var noen hevnlysne fjortiser. Utrolig synd at de skulle gå løs på bilen din da.

Skrevet

ja...er vanskelig og beskrive følelsen jeg fikk når jeg skulle se om alt sto ok, til med bilen..

men det er egnentlig ikke så mye og gjøre med det nå..reprasjoner ble for dyrt, så blir en ny bmw...har tenkt litt på 4hjulstrekker/suv lignende...så viss du/dere ser eller hører om noe så gi lyd!

Skrevet

har muligens fått napp i ny bil allerede....ikke en bmw da...det er en range rover vouge 2000 mod...til ca 150k....meeen fremdeles ikke en bmw da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...