Bele-Bmw Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 skal ut me gammel orginal foring bak i travers. noen som kan si meg hva som blir d neste steget her? må jeg skjære meg igjennom den "hetta" som ligger utpå gummin? å hvordan løsner jeg den hylsa som er mitt inni foringen der?
SteffenM2 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Hele foringen må presses ut. Du må ut med traversen, hvis ikke har du ikke sjangs..
Bele-Bmw Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 åfaen,såpass ja,da er d bare å skru ned drittn:p
Yngvejos Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Prøv først denne metoden. Foringen din ser såpass ødelagt ut at du må antagligvis bruke en sylinder som er like stor som stålringen på foringen. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=99236&start=0
Inline six Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Hele foringen må presses ut. Du må ut med traversen, hvis ikke har du ikke sjangs.. Nei nei nei sludder og pølsevev! Jeg prøvde metoden fra denne filmen Filmen illustrerer E34 men er veldig likt på E30 og ja du trenger løftebukk og girboksjekk, men har du det så går det på underkant av to timer, kan også gjøres i garasjen med jekk og et par støttebukker
turn-in Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Traversen må ikke ut nei. Foringen kan også demonteres/monteres med en helgjenget stang og noen skiver og muttere. Husk å varme opp skikkelig ved demonterering, f.eks. med en varmepistol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå