Spiff Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 er fremdeles m-tech skjørter og lister selv om det sitter orginalt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Rå sedan, Funker jo fint uten m-tech er jo m-tech skjørter og sidelister da syns den er fin, høyen er bra men lit for lite gummistrekk! Er jo sant da , men m front er jo liksom Prikken over i`en. viss du skjønner. Å den mangler speil og m hekk , så la oss si at det funker uten full m-tech Er vel INGENTING som er m-plast på denne. hekkfangeren er slik orginal,- skjørtene også. Strøken bil. Er enig i kommentarer om innpress, baklykter og eksos. Jeg antar at grunnen til at han valgte et slikt ratt, er fordi han rett og slett ikke vil ha noe som helst mtech ACS eller andre divisjoner/produsenter som en forbinner med "show" deler,- men likevel falt for fristelsen om å bytte det orginale traktorrattet. Syns det kunne blitt aldri så tøft med valsede hjulbuer og dekkstrekk på denne.. Det nok som er m plast her., Skjørtene er m , det er slik dei ser ut på sedan, Side listene er og M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Annen eksos enn den stygge DTM eksosen og holdt seg unna det tullet i motorrommet...bortsett fra det var den deilig strøken og pen! Toppstripe er heller ikke min favoritt. Her er min favoritt-sedan: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hvem trenger m-tech sier bare eg.... M-tech er fra nå forbeholdt de som ikke tørr å senke nok På tyske veier kan man senke sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Egentlig en dritfin bil, men litt for lite gummi på felgen og fæle endestusser trekker ned. Ja, jeg skjønner at profilen er en del av stuket, men det ser nesten ut som lekebilhjul. Dekkstrekk har aldri vært pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Det eneste som var pent med denne bilen var felgene. Hadde ikke snudd meg etter dette en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 tenkte et var noe kult jeg liker i kke felgermed "skrukorker" hehe... ellers orginal, med offansiv senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Kult å se noe litt anneledes da. Tror jeg bare hadde brukt pengene for bakpotte, baklykter og ratt på noe annet men.. Den potta er grusom! Men smaken er som baken. Likte motorommet jeg. Kult med sort spyletank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Tilfeldig at 2 stykker liker en bil som er nesten dønn lik sin egen Var fin og lav, men m-tech er alltid best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Denne er utrolig fet syns eg vertfall, kunne godt tenkt meg en slik en like mye som en med m plasten. Pent stuk, som gjør felgene råe også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Tilfeldig at 2 stykker liker en bil som er nesten dønn lik sin egen Helt ulik min, men satan så rå den var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå