Gå til innhold

E36 325i - 93-modell


Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan se for meg at 60-70.000,- er realistiske tall i denne sammenheng. Uansett felger å fin lakk.

Jeg fikk 60.000 for min E36 320 coupe, akkuratt samme km.stand og mye mindre utstyr.

Så vil si denne er noe helt eget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en kompis a meg som lurer på denne her men 90 er uakuelt. Og det er overdriv den prisen der. Men 80k er nok en fin pris for bilen. Det tror jeg han kommer til og gi også. Han ringer deg nok en av dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bydde engang 90k men fikk til svar at det var for lite, siden han tydeligvis hadde fått et bud på 100 lakser. Er enig med deg at prisen er noe overdrevet mtp. feil og mangler, selvom det er en veldig pen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er fint på bilder, skulle likt og gått over denne i virkeligheten.

Har fått en del bilder av han, og den ser tilnærmet rustfri ut under. Dog så er det rust på bakluke og hjulbuer, også er det litt småfiks med ting. Men dette får Adios svare på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere har problemer med prisen, men nå er det slik at det folk er villig til å gi for bilen er det den faktisk er verdt.

Har hatt bud på 100.000 en stund på den, men har nå fått enda høyere bud. Det vil jo egentlig si at noen mener den er verdt enda mer :) Selv om det er folk som har sagt at de henter den usett for 90.000, så går jeg heller for den som vil gi 100, og kanskje prøver å prute litt.

Det jeg stiller meg ganske uforstående overfor, er de som spør om prisen, og du sier du har fått bud på 90, og så kommer de også med et bud på 90. Hvorfor i alle dager skal jeg velge dem fremfor den andre som kom med samme budet først?

Jeg er ikke ute etter å lure noen, og de som ønsker mer info og bilder skal selvsagt få dette. Har du lyst å komme å gå over bilen skal du selvsagt få lov til det atlis. Har ikke noe å skjule :)

Jeg ønsker selvsagt å få mest mulig for bilen når jeg selger den, noe jeg regner med de fleste ønsker vet et bilsalg :wink: Derfor selger jeg ikke for 90.000kr når jeg har et høyere bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper forresten diskusjonen angående prisen er over nå, og at dere tar hensyn til mitt ønske om det.

La forresten på litt Swissvax Shield på deler av bilen her en dag, og slik flykter vannet når det kommer på lakken:

th_IMG_0121.jpg

th_IMG_0122.jpg

Pen sheeting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...