Gå til innhold

E36 325i - 93-modell


Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er film/lydklipp av eksosen:

th_IMG_0129.jpg

Bilen har her bare stått utenfor å gått en stund, så eksosen er nok ikke 110% varm her (altså muligens litt annen lyd om den er varmere, men det får andre svare på :) )

Blir dratt opp til ca 5000rpm her

Det er orginale Bosch lykter med gule innerglass, og gule klarglass tåkelys. Har fått forespørsel om å selge lyktene separat, men vil ikke det da jeg mener de er blant de tingene som skiller bilen fra "alle andre."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere har problemer med prisen, men nå er det slik at det folk er villig til å gi for bilen er det den faktisk er verdt.

Har hatt bud på 100.000 en stund på den, men har nå fått enda høyere bud. Det vil jo egentlig si at noen mener den er verdt enda mer :) Selv om det er folk som har sagt at de henter den usett for 90.000, så går jeg heller for den som vil gi 100, og kanskje prøver å prute litt.

Det jeg stiller meg ganske uforstående overfor, er de som spør om prisen, og du sier du har fått bud på 90, og så kommer de også med et bud på 90. Hvorfor i alle dager skal jeg velge dem fremfor den andre som kom med samme budet først?

Jeg er ikke ute etter å lure noen, og de som ønsker mer info og bilder skal selvsagt få dette. Har du lyst å komme å gå over bilen skal du selvsagt få lov til det atlis. Har ikke noe å skjule :)

Jeg ønsker selvsagt å få mest mulig for bilen når jeg selger den, noe jeg regner med de fleste ønsker vet et bilsalg :wink: Derfor selger jeg ikke for 90.000kr når jeg har et høyere bud

Vist du har bud på 100 lapper hvorfor har du ikkj solgt den da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har nå fått enda høyere bud. Det vil jo egentlig si at noen mener den er verdt enda mer :)

Han har tydeligvis fått et bud enda høyere enn 100k, så er enda rarere at han ikke har solgt den. Skjønner ikke hvorfor du gidder å ta deg bryet med å prøve å bevise så mye, du kunne jo ha solgt den for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...