Rikerud Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Noen som vet hva denne felgen heter? Jeg tipper at den ikke er orginalfelg fra BMW. Hvem selger slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 E46 M3 replica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 E46 M3 replica Hehe, så enkelt ja... Det er vel flere som produserer disse... Så om man skal ha bare en felg, ja har kantkjørt en så må det til litt detektivarbeid for å finne en som er HELT lik og ikke bare nesten helt lik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Husk at kantkjørte felger kan repareres. Jeg reparerte en kantkjørt felg på min bil (20" felg) og det ble helt som nytt etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Husk at kantkjørte felger kan repareres. Jeg reparerte en kantkjørt felg på min bil (20" felg) og det ble helt som nytt etterpå.. Bra tips. Men går det an å reparere felger hvor små stykker på felgkanten mangler? Klarer de å legge i ny masse? Felgene er forøvrig helt fine å kjøre med, skaden er kun visuell. Noen som vet av duganes felgreparatører i Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå