fast Dog Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 dårlig med vakuum på en diesel.. men de kaller nå det de.. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&fg=05 Men laddetrykket ditt forsvinner hvertfall viss desse slangene ikke er tette. Luftmengdemåleren din måler feil også. Mener du at luftmengdemåleren måler feil pga disse vakumslangene muligens lekker, eller at LMM synger på siste vers?? Hvor går slange nr 12 til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 viss desse slangene lekker så pøser den på diesel til oppmålt mengde luft. Men når den oppmålte mengden luft ikke når forbrenninga,men forsvinner ut.. ja da blir det problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 hmm..oki!Men hva skjer viss den ene slangen blir blokkert?bøyde ventil nr 11 på venstre side! Altså da vil det ikke gå noe vakum gjennom slange nr 10. La oss si at den ikke lekker men bare er tett! Hvorfor går disse innom motorfestene da?? den skjønte jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 viss den kun er tett ser jeg ikke att det skulle skape problemer.. Men den har kanskje knekt i ettertid? De lager vell en slags luftpute vil jeg tippe.. Bensinmodellen har neppe desse festa. (En diesel lager mer rakl enn en bensin.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Har fått sett nøyere på dette nå! Alle vakuum slanger virker ok. Så da må det være noe annet!? Er ganske rådløs nå! har dere flere ideer?!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hmm.. Om det kun er de to tingene.., vakum slange og jording som kan bli berørt av bytte av motorfeste, så er det merkelig om det er noe annet.. :/ Motor har jording, det er du sikker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Jordingen sjekker jeg oxo og den er helt fin! Kabelskoen satt godt og kabelen er fin. men viss viser ser bort fra motorfestet da! hva annet kan det være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå