Flua Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hei! Har akkurat bestilt meg to xenon kit fra vvme.com, et 35W h7 for tåkelysa og et 55W hb3/9005 kit for fjernlysa. Har en 98 mod 523, trenger jeg nye pæreholdere til både fjernlysa og tåkelysa? Og vil det passe med en holder for h7 pærer i langlysa hvor det er 9005? Finner ingen holdere som passer til 9005 :\ Er ikke hjemme, så får ikke sjekket noe selv, derfor jeg spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Du trenger pæreholder som de selger bla på ebay, hvis du ikke vil ødelegge dine originale pæreholdere, dette gjelder fjernlys, det vet jeg for sikkert. H7 holder vil passe helt fint, du trenger ikke for 9005. Når det gjelder tåkelys, så skal det være akkurat likendan, altså du vil trenge det der også, men den er jeg mer usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skien Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Trodde det var HB3 pærer på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 9005/hb3 er vel det samme Men hvorfor ikke bestille pærer som passer i lyktene? de selger da xenon kit med 9005-pærer også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 9005 og HB3 er det samme, har bestilt et H7 kit til tåkelysa og et 9005/HB3 kit til fjernlysa. Men tingen er at jeg må ha holdere også, så jeg slipper å ødelege de orginale holderne. Kun funnet holdere til H7, spørsmålet er da om holdere for H7 også passer for 9005/HB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hvorfor må du ødelegge holderne? Hele vitsen med å kjøpe sånne kit er jo at det er plug&play, altså er det dønn lik innfestning på xenonpæra som originalpæra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarE38 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Til E39 må man ha slike: http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index ... cts_id=147 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Tingen er at på de orginale pærene så er det to flatkontakter, så de settes i den orginale pæreholderen og så kobles kontakten til på andre siden av pæreholderen. På xenon pærer så er det to ledninger som må trekkes ut av lampa, dette får man ikke til med mindre man lager hull i de orginale pæreholderne. Bestilte meg slike, skal være samme som på bilkabel.com http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... SA:GB:1123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Hvorfor må du ødelegge holderne? Hele vitsen med å kjøpe sånne kit er jo at det er plug&play, altså er det dønn lik innfestning på xenonpæra som originalpæra? Noen biler har annerledes holder, helt sikkert for at vi ikke skal sette inn uorginale pærer På Bmw er det jo som han sier over her å modernisere holderen. Dette gjorde jeg på min forrige E46 ved hjelp av en drill. Veldig enkelt. På min nåværende E90 trengte jeg ikke modernisering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Da får jeg håpe holderne jeg har kjøpt passer da Har ikke så lyst til å ødelege de orginale holderne, i tilfelle jeg vil bytte tilbake til halogen. Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Da får jeg håpe holderne jeg har kjøpt passer da Har ikke så lyst til å ødelege de orginale holderne, i tilfelle jeg vil bytte tilbake til halogen.Kan garantere at du ikke vil bytte tilbake til halogen etter å ha prøvd Xenon =) Lykke til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå