Lapin Kulta Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hallo. Skal lakkere Touringen i Januar og er helt fastlåst på valg av farge. Bilen er orginalt lakkert i Cosmoswartz, men lurer på om jeg skal velge en annen svartfarge.. Så derfor, noen som har forslag? Helst med bilder etc. På forhand takk, Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Cosmossort er en fin farge, men om du absolutt skal bytte synes jeg denne kler E34: 276 Avus Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Takk for forslag, men tror jeg beholder den svart.. Kanskje Carbonswartz met? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Swartz2 (jet black) er pent syns jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Swartz2 (jet black) er pent syns jeg da Mulighet for bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Takk for forslag, men tror jeg beholder den svart..Kanskje Carbonswartz met? Ja selvfølgelig, så ikke at du skrev "svartfarge" i første innlegget. Hvis du tar en titt her: http://www.bmwathome.nl/kleuren/BMW-current-colors.pdf Så vil du nok få så mangt inspirasjon Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Swartz2 (jet black) er pent syns jeg da Mulighet for bilde? Her er et par bilder av min swartz2 E36 (bilen er støvete på nederste bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Her er et par bilder av min swartz2 E36 (bilen er støvete på nederste bildet) ] Rå bil! Likte fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Diamantsort er en slager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Rå bil! Likte fargen! Takk Personlig syns jeg dette er den peneste sortfargen BMW har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå