Gå til innhold

min e28:p

stiane28
 Share

Anbefalte innlegg

Det må du nesten se litt ann selv, enkleste er selvfølgelig å bruke 745 manifold/turbo så du slipper å tilpasse så mye selv men en litt mer moderne turbo i kombinasjon med grenrør vil nok være mer effektiv. 745'ene har litt turbolag så med en litt mer egnet turbo kan du få ladetrykket tidligere selv om det funker helt kurrant med en 745 turbo også. Siden du har innmat som i en sugemotor vil ikke bunndraget bli heeelt ubrukelig til tross for litt turbolag, du vil bare merke at det skyver litt ekstra fra ca.3000rpm og oppover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

har også montert m-tech seter (delskinn) , m-tech ratt og alle deksel er blitt byttet med svarte deksel, så interiøret er så å si ferdi.

bilder kommer etterhvert.

den holder også på å bli tectylert, nye fjerbein er også innkjøpt. bilder kommer i helga.

liebig frontspoiler blir muligens montert,

hele understellet blir fikset med bare nye deler.

ny frontrute med diskret streamer er også handlet:p

håper på at den blir fin etterhvert.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

nå når skolen er ferdi (18.juni) så skal den få seg ei overhøvling:) skal bytte et dempertårn bak, begge kanaler og en ytre hjulbue bak. så når jeg er ferdi med det skal den hellakkeres :) så iløpet av sommeren vil den bli 99,9% strøøøøøøøøøøken,, :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Fin E28! Men for all del, ikke sot vinduene dine! Den kommer garantert til og se Harry ut, og ødelgge helheten av bilen. Når det komer til baklykter ville jeg farvet dem helrøde, det er mye penere! :-)

Legger ved bider av ossen min ble..

Jeg hadde E34 M5 felger + Ac-Snitzher felger.

cxw5i8frh9r3ail67yaf.jpg

1jbiwidob5kdfw6581tr.jpg

olnjqbhrfmxwjrjs2a2o.jpg

6mabbhdxbwlgzdgw68kk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Fin E28! Men for all del, ikke sot vinduene dine! Den kommer garantert til og se Harry ut, og ødelgge helheten av bilen. Når det komer til baklykter ville jeg farvet dem helrøde, det er mye penere! :-)

Legger ved bider av ossen min 528i ble..

Jeg hadde E34 M5 felger + Ac-Snitzher felger.

cxw5i8frh9r3ail67yaf.jpg

1jbiwidob5kdfw6581tr.jpg

olnjqbhrfmxwjrjs2a2o.jpg

6mabbhdxbwlgzdgw68kk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...