Hjelen Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Solgt shortshiften?? Sikkert at den passer E39? Hvis du har den enda byr eg 600,- inkl frakt. Ja, det er desverre solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulriksen Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Solgt shortshiften?? Sikkert at den passer E39? Hvis du har den enda byr eg 600,- inkl frakt. Ja, det er desverre solgt. ko hei har du momplett bakstilling alt ikn nav hjullager bærarmer støttestag stabstag med travers alt sammen uten diff og drivaksler. jeg byr4500kr ink frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Solgt shortshiften?? Sikkert at den passer E39? Hvis du har den enda byr eg 600,- inkl frakt. Ja, det er desverre solgt. ko hei har du momplett bakstilling alt ikn nav hjullager bærarmer støttestag stabstag med travers alt sammen uten diff og drivaksler. jeg byr4500kr ink frakt Skal ha det meste der ja. men er ikke demontert enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Må få lov til å si at jeg synes det er useriøst av deg å ta mer for delene dine enn de faktisk koster ny i butikk. Synd at du prøver å lure bimmersfolket på denne måten... usportslig synes jeg egentlig det er... Og ja, jeg sikter til de sorte DE lyktene jeg snakket med deg om på PM ja... sjekk her: www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Må få lov til å si at jeg synes det er useriøst av deg å ta mer for delene dine enn de faktisk koster ny i butikk. Synd at du prøver å lure bimmersfolket på denne måten... usportslig synes jeg egentlig det er...Og ja, jeg sikter til de sorte DE lyktene jeg snakket med deg om på PM ja... sjekk her: www.koed.no Prøver ikke å lure noen jeg, som jeg sa til deg på PM så får du dem ikke for 2700,- for jeg vil gå minst mulig i tap. Les reglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Men du ser ikke en mellom ting på 2700 og 3500 du, når de er billigere enn sistnevnte nye i butikk....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Men du ser ikke en mellom ting på 2700 og 3500 du, når de er billigere enn sistnevnte nye i butikk....? Jo, det gjør jeg. Men de selges ikke til 2700,-.. ikke foreløbig anyway.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 hei så ut på bildene av taktrekket som at du har lysegrått interiørlys? jeg er ute etter lysegrått int.lys med leselys både forran og bak. har du noe av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 heiså ut på bildene av taktrekket som at du har lysegrått interiørlys? jeg er ute etter lysegrått int.lys med leselys både forran og bak. har du noe av dette? Stemmer det, det sorte er ikke montert Jeg har kun foran, resten er sort, å følger taktrekket ved salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Brei fronten dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Brei fronten dette? Nei, er nok ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 har du hovedsylinder og clutchslange mellom hoved og slavesyl, samt slange mellom hovedsyl og bremseveskebeholder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 har du hovedsylinder og clutchslange mellom hoved og slavesyl, samt slange mellom hovedsyl og bremseveskebeholder? Nei, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2ff3r Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 pris på frontfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 pris på frontfanger? Har du ett bud da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå