Hjelen Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Har du hanskerommet fortsatt? Og hva skal du i så fall ha for det? Har hanskerommet ja, men syns nesten det skal følge dørtrekkene, siden det er trelist hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Jeg har trelisten for så vidt da. Så om du er villig til å selge hanskerommet uten listen er jeg interessert i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Jeg har trelisten for så vidt da. Så om du er villig til å selge hanskerommet uten listen er jeg interessert i det. Men da har ikke jeg komplett lenger. syns det er litt domt å selge deler av det, da sansynligheten er stor for at jeg blir sittende igjen med deler jeg ikke får solgt til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Du får si fra om du ombestemmer deg, eller om det ikke blir solgt sammen med det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 har du panser enda? hvilken farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 har du panser enda?hvilken farge? Det har jeg. Uorginal blåfarge. Tobago blue eller.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bim525i Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 har du motoren enda??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 har du motoren enda??? Jepps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 kan du måle bolt mønstre på medbringeren på 260 kassa, kan jeg kjøpe bare den? flensen som sitter skrudd på utgående aksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andusy Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 solgt den bakrutesenkeren ? bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå