Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Foreløpig ja...

Største ulempen er jo å ikke ha noe form for garanti...

Hva med radiostøy da? Sjekka det?

Etter å ha bladd gjennom en drøss med tråder her nå, er du den eneste som snakker negativt om VVME sine kit, samtidig som du er utrolig pågående med å reklamere for en annen leverandør.

Kan det tenkes at du driver en form for reklamering her?

Skyt meg hvis jeg tar feil her, men syns det ble litt voldsomt!

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har handlet hos Bilkabel.com i flere år, og er bare en trofast kunde. Syns det er synd at folk skal bli plaget med dritt-kit når man kan kjøpe mye mye bedre, fra norsk leverandør, og det er ikke SÅ mye dyrere.

Skrevet

Mja, 50-70% dyrere.

Men, beror du utalelsen din på én dårlig opplevelse, eller er alt dritt av det du har fått fra vvme?

Blir fryktelig skeptisk til dine uttalelser når det du sier er stikk i strid med det de fleste skriver om vvme, samtidig som du avslutter med annonsering for bilkabel i nesten hvert eneste innlegg.

Men, jeg har fortsatt ikke prøvd noen av kittene, og normalt sett får man det man betaler for. Jeg har et sett fra vvme som er i posten om noen dager, så får vi se om de er verdt 350,- (inkl. frakt), eller om jeg burde ha lagt ut 1095,- + frakt hos noen andre ;-)

Skrevet

har de fra vvme jeg også.

bilen jeg har de på er en E38

kit 1 er grøftlys. H3 35W 6000K ingen problemer

kit 2 er nærlys. H1 35W 6000K ingen problemer

kit 3 er fjernlys H7 35W 8000K ingen problemer.

hatt de i snart 2 år. byttet 4 eller 5 ballaster. men de har levetid på 3000 timer. og må etterhvert byttes uansett. så jeg vil annbefale de på det sterkeste.

de har jo også nye ballaster som skal være bedre nå. og de er mye mindre enn de gammle.

• 1 year later...
Skrevet

vet jeg riper opp i en gammel tråd nå. Men tenkte å bestille kit fra wme nå til både grøft, nær og fjernlys til min 96 mod. 328. Kommer med et ganske dumt spørsmål, hva er ballast? den boksen som du kobler imellom eller? Og er det slik at folk jevnt over er fornøyd med disse kittene? Og hvilken watt burde jeg kjøpe? fikk høre 35 på nær, og 55 på fjern? og kanskje 35 på grøft/kurvetåkelys?

Håper noen gidder å svare. Mvh Bendik Øvsteng

Skrevet

jeg har 35W i alle lysene. og det lyser bra nok egentlig. men blir jo bedre lys med 55w da. har du det i nærlysene kan folk bli plaget av det. men fjernlysene skulle nok gå bra.

ballast er den strøm boksen som følger med ja. wenon pære bruker masse strøm i start øyeblikket så den boksen starter pærene. den er også på mens lyset er tennt. så den er ikke bare til å starte pærene med.

Skrevet
jeg har 35W i alle lysene. og det lyser bra nok egentlig. men blir jo bedre lys med 55w da. har du det i nærlysene kan folk bli plaget av det. men fjernlysene skulle nok gå bra.

ballast er den strøm boksen som følger med ja. wenon pære bruker masse strøm i start øyeblikket så den boksen starter pærene. den er også på mens lyset er tennt. så den er ikke bare til å starte pærene med.

ok. Er bare ute etter å få bedre lys rett og slett, så hadde hovedsakelig tenkt 55W på fjernlys. og holde resten på 35W da purken her jeg bor er over normalt flinke til å stoppe folk pga feil lysbruk. Er selv ikke noe spesiellt glad i å bli blendet av feiljusterte, eller feile lys.

Skrevet

Jeg fikk kit'ene mine noen dager etter siste tråd, monterte de på en time, og var dritfornøyd! Hadde bilen i 4 mnd etterpå uten noe krøll. Tror nye eieren av bilen fortsatt har kittene montert ennå også.

Tommel opp fra min side!

Skrevet

Kjøpte 24v Xenon kit til lastebilen :) Funker fint som snus ^^

Er vell det 7 kittet jeg bestiller fra VVME. Er bare ett kit som har fjuska. (ballasten)

Skrevet
Foreløpig ja...

Største ulempen er jo å ikke ha noe form for garanti...

Hva med radiostøy da? Sjekka det?

jeg har i nær, fjern og tåkelys, hatt det i ca 2-3år nå og ingen andre problemer enn at jeg har bytta mye ballaster det første halve året!

Skrevet

Halla...

Jeg kjøpte et kit til min e39 for akkurat ett år sia, å de funker som fjell :D Har ikke byttet en eneste ballast eller pære...

Og det råeste var at DHL stod på døra 3 dager etter bestillinga!!!!

Og jeg bestilte kitet på en lørdagskveld!!!

Eneste er at de er ganske treige før det er full effekt på pærene, men det er vel de aller fleste kitene??

Kjempefornøyd med kitene fra VVME :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...