e3679 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 hei. lurte på om d blir noe toll man må betale hvis man bestiller derifra? vurderte å bestille til min 96 mod 323i. i fjernlysa til og begynne med tenkte jeg.tenkte på 6000k.men ikke sikker på 35w ellr 55? noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 blir ikke toll, da det er bildeler. Det blir 25%moms... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Anbefaler 4300 og 55watt det som lyser best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Trodde toll var moms jeg... Moms er 25% på hele kjøpesummen, inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Trodde toll var moms jeg...Moms er 25% på hele kjøpesummen, inkl frakt. Nope, toll og moms er to forskjellige ting. Moms er det på alt man kjøper her i landet, derfor må man betale det på alt man handler fra utlandet. Alt over 200kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hva er da toll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Sånn reint bortsett ifra at vvme har skjønt dette idiotiet da... "•We declare the item as a gift or samples with a small value, so you won't need to pay for the TAX or VAT at all. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hva er da toll? Er en avgift til staten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Jeg fant ut at det var 10,7% på klær/tekstiler ihvertfall. Men pussig nok så er nesten alt annet man bestiller fritatt for toll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Sånn reint bortsett ifra at vvme har skjønt dette idiotiet da..."•We declare the item as a gift or samples with a small value, so you won't need to pay for the TAX or VAT at all. " De skriver en mindre sum noen ganger, men man slipper ikke momsen fordet. Får litt billigere moms riktignok.. Man slipper toll, om det hadde vært toll på bildeler... Problemet er det at vvme må legge med en kvittering i pakka, og pakka blir veldig ofte stoppa i tollen for inspeksjon. SÅ da er man brått like langt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 betalte ikke moms da jeg bestillte, sa bare at de skulle sende det som gave. "send as gift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 men hvis de sender som gave kan du ikke få noen kvittering skriftlig da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarE38 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Mange store misforståelser ute å går her. Men først som sist, IKKE kjøp VVME. Har selv brent meg på å bruke kit derfra. Svei av en hjerne i bilen min som kosta 12 500 å bytte Kjøp heller skikkelig kvalitet fra Bilkabel.com med en gang. Der jeg handler alle mine xenon-kit (driver blant annet med montering av dette i jobben). Bjørnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 rart har det på bilen min i alt og min bror og et par kompiser har det også jeg har aldri hatt noe problemer med di kita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarE38 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Foreløpig ja... Største ulempen er jo å ikke ha noe form for garanti... Hva med radiostøy da? Sjekka det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå