Trancma Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Vis jeg skrur på vindus-viskerne så "låser" de seg på max og uansett hvordan jeg dytter på bryteren vil de ikke av eller noe. Noen som vet hva som kan være feil..? må stoppe bilen og dytte dem ned til start pos. også kan jeg starte bilen igjen og da er de av.. kan det være bryteren eller et relee? hadde det vært motoren hadde den vel ikke gått i hele tatt? noen som har liggende bryter til pusser?
Trancma Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Skift motoren så er problemet vekke. Kan prøve det.. Men ville ikke da vindus-viskerene ikke gått i hele tatt? For det er akk som de låser seg på max interval, uansett om jeg bare skall spyle lyktene liksom.. hehe.. merkelig sak
gisse Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 er nok leddene og alt som skiler seg høres det ut, om du e helt forleien har jeg dette liggende.
Marius2002 Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Er det ikke justering dette? Husker det samme skjedde på min gamle E36. Men etter litt "kluring" med motoren og slikt fikk vi det til tilslutt. Det var ikke jeg som utførte dette på min da, så kan ikke si eksakt hva som ble gjort, men mener vi justerte noe eller noe i den dur....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå