Dr_S Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Visste ikke heelt hvor jeg skulle poste denne, men får anta at det går greit å legge den hit... Har lagt merke til at avatarer her inne blir mye mere uklare i bildet, enn på f.eks Bilforumet. Hva kommer dette av? Bruker nøyaktig samme bilde der som her inne... Og på bimmers.no blir det uskarpt. Noen som har noen glupe innspill? Edit: Og ja, pixler og filesize er identisk på avatar er lik i begge forum..
E.H.D Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Ditt avatar ser likt ut begge passer synes jeg, men ditt bilde er jo bare 2589B, mitt er jo over 12kB.
Dr_S Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Dette er jo bare en filleting, men ble bare nysgjerrig På min skjerm ser jeg tydelig at Bilforumets avatar er skarpere..
Lars89 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Hvordan han du fått så bra avatar-bilde EHD? Lager du en DIY på det?
E.H.D Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Hvordan han du fått så bra avatar-bilde EHD? Lager du en DIY på det? Jeg bare croppa og resiza bilde i PS CS3. Men når jeg skulle lagre det så gikk jeg på File > Save For Web & Devices. Da kan du velge hvilken kvalitet og filstørrelse du ønsker. Og grensen her er vel 12kB, ser at mitt er 12250 byte.
E.H.D Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 *laste ned PS CS3* Da kan du jo like så godt laste ned CS4, den siste versjonen som er kommet av photoshop.
Dr_S Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Takk til Endre for hjelp med avatar....kanskje på tide å lære seg PS før man blir for gammel? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå