Iceybear Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Tenkt deg litt om da.. Er jo ikke noe tvil om at denne annonsen ikke stemmer.Jaha hva tenker du på da? Ligger ikke rare bevisene her.. syns ikke jeg har trådd over grensa for rimelighet i innleggene mine heller. Bare sier vi bør være litt forsiktig med annklager også da det faktisk fort kan få en solid konsekvens for den som blir beskyldt.. Da er det jo ok å ikke ta feil feks.... ønsker ikke å krangle med noen her men ja.. Icey Nei viss det ikke ringer noen bjeller med deg her så kan det bare være. Da er du nåkk blandt de som denne selgeren håper skal ringe med andre ord et lett bytte Ingen grunn til å bli spydig her din geit... Ser jo prisen men sist jeg sjekka var det lov å selge ting for den prisen man selv ønsker. Er fullstendig klar over at 27 tusen er altfor billig. Men nå begynner detta å eskalere så voldsomt fra den hensikten topic tilsynelatende har så jeg foreslår at vi alle trekker oss tilbake med mindre man har noe nyttig å tilføye.
Tore Diesel Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Dersom noen ønsker å handle bil av en slik type i det hele tatt, om han noen gang har en bil til salgs: Be my guest! Bare jeg har klart å få avverga 1 eneste av dere til å "handle" med denne fyren, så er jeg fornøyd!
Tore Diesel Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 ringte han, men han tok ikke opp... Godt mulig han ringer deg opp igjen! Det gjorde han med meg da jeg tok kontakt angående Audien. Selvfølgelig skulle jeg få kjøpe bilen, måtte bare ha litt håndpenger først Men da jeg spurte han om å få reg.nr på sms ble det stilt gitt!
Hoem Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Alt er jo bløff. 94 modell 535 eksisterer ikke.. Ble avsluttet 3 eller andre måned i 93. Ergo så var den heller ikke produsert etter 7/93 slik at den evt. kunne kalles en "94" modell.
NiklasJa Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Noen som har fått svar og har epost'en hans?
bmwkizn Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Noen som har fått svar og har epost'en hans? Jeg har ikke fått svar på mailen jeg sendte han ihvertfall...
stokke Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Jeg også sendte mail til han:) Men tviler på svar, spurte om Reg.nr på bilen:P
eirik845 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 han er pingle som ikke legger ut full addrsesse, vis han hadde gjort det kunne jeg jo skjekke om han hadde en bil på gårsplassen..
Tore Diesel Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 han er pingle som ikke legger ut full addrsesse, vis han hadde gjort det kunne jeg jo skjekke om han hadde en bil på gårsplassen.. Tror det er liten fare for at han har en slik på gårdsplassen sin, og i tillegg til ingen adresse: ikke fullt navn, ikke reg.nr på bilen, og heller ikke sporbart tlf nr.
Iceybear Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 han er pingle som ikke legger ut full addrsesse, vis han hadde gjort det kunne jeg jo skjekke om han hadde en bil på gårsplassen.. Tror det er liten fare for at han har en slik på gårdsplassen sin, og i tillegg til ingen adresse: ikke fullt navn, ikke reg.nr på bilen, og heller ikke sporbart tlf nr. Joda telefonnummeret kan fint "spores" tilbake til eier.. Han/hun er bare ikke oppført i telefonkatalogene.. Gi nummeret til politiet så tar det dem 2 minutter om dem er intresert i å finne navnet på eier.... Lite trolig at noen er dumme nok til å svindle med sin egen telefon.. sikkert et kontantkort som står regga på en helt annen person
Tore Diesel Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Sannsynligvis noe sånn ja. Politiet er nok ikke interessert uansett, kjenner jeg dem rett.
Fredrik 90 Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Ingen er så dum i hodet at de velger å selge en bil med en verdi på 100 000, for 40 000. Samme med denne annonsen, for det første en bil som i ikke ble laget i 94. Hadde det vært en 93 535 med den kilometer standen så hadde den vært mye dyrere. Sånne lurendreiere irriterer meg noe j.... altså! En må gjøre alt for å stoppe slike kjeltringer, særlig med tanke på de andre svindelforsøkene hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå